Tantum Verde, promovat printr-o activare la metrou

Tantum Verde este promovat printr-o activare la metrou desfasurata sub umbrela "Durere in gat? Uita Rapid de ea". Promoterii, care poarta fesuri, manusi si fulare in culorile de brand, afiseaza pancarde care contin mesaje precum "Fiecare inghititura imi provoaca durere musculara", "Mi s-a umflat gatul ca un balon" sau "Ma doare capul de cat ma doare gatul".

Calatorilor le sunt oferiti fluturasi care contin informatii despre Tantum Verde cu aroma de menta, Tantum Verde cu aroma de lamaie si Tantum Verde Spray. De asemenea, fluturasii contin mesaje precum "Simti ca iti arde gatul in flacari sau il simti ca pe ghimpi?" si "Cat de tare te ustura?", concepute intr-o formula asemanatoare mesajelor de pe pancardele prezentate de promoteri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related