In urma procesului de rebranding, EURO RSCG WORLDWIDE devine HAVAS WORLDWIDE

In urma procesului de rebranding, EURO RSCG WORLDWIDE devine HAVAS WORLDWIDE

Incepand cu 24 septembrie, reteaua EURO RSCG WORLDWIDE devine HAVAS WORLDWIDE, iar grupul HAVAS cuprinde doua entitati: Havas Media si Havas Creative, informeaza un comunicat emis de Free Communication. Havas Media reuneste toate agentiile de media din grup, iar Havas Creative reuneste toate agentiile de creatie, inclusiv Havas Worldwide si reteaua Arnold Worldwide (16 agentii in 15 tari de pe 5 continente). Redenumirea nu implica si schimbari la nivel de conducere.

Redenumirea este o urmare a diluarii barierelor dintre creatie, media si celelalte discipline ale comunicarii, diluare care se datoreaza cresterii industriei digitale. Astfel, HAVAS implementeaza un mod de lucru simplu si flexibil care reuneste resursele creative si media in jurul serviciilor de comunicare digitala si intareste notorietatea de brand global.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related