Publicis Omnicom Group a devenit cel mai mare grup de publicitate din lume

Publicis Omnicom Group a devenit cel mai mare grup de publicitate din lume

Cu o valoare totala de 26,5 miliarde de euro si 130.000 de angajati, Publicis Omnicom Group, aparut in urma fuziunii dintre Publicis Group si Omnicom Group, a devenit azi cel mai mare grup de publicitate din lume, depasind liderul WPP.

Comunicatul emis de Omnicom precizeaza ca grupul va fi condus de John Wren (CEO, Omnicom) si Maurice Levy (CEO, Publicis Group) timp de 30 de luni, perioada de consolidare dupa care doar John Wren va ramane CEO. Cei doi au semnat contractul la sediul Publicis din Paris, moment inregistrat printr-un Vine.

Grupul va ingloba retele ca BBDO, Saatchi & Saatchi, DDB, Leo Burnett, TBWA, Razorfish, Publicis Worldwide, Fleishman-Hillard, DigitasLBi, Ketchum, StarcomMediaVest, OMD, BBH, Interbrand, MSLGROUP, RAPP, Publicis Healthcare Communications Group (PHCG), Proximity, Rosetta, CDM, ZenithOptimedia, Goodby, Silverstein & Partners.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related