De ce sa nu arunci sticla de bere Skol?

De ce sa nu arunci sticla de bere Skol?

F/Nazca Saatchi & Saatchi a creat pentru Skol un recipient din aluminiu care, la cumparare, e insotit de un kit pe care utilizatorii ei il pot folosi la transformarea sticlei intr-un ceas, o lampa, o oliviera, o vaza sau un suport de lumanari. Daca n-as sti ca e vorba de o sticla de bere, as spune ca e un obiect de decor sofisticat, creat de un designer de care n-am auzit vreodata, la un pret prea obscen ca sa fie mentionat de o publicatie decenta. Mai ales ca preturile Skol Design incep de la aproximativ 30 de dolari si ajung la aproape 180 de dolari.

Daca ar fi sa caracterizez cumva proiectul Skol Design, n-ar fi "fun" – cuvantul la care m-as gandi cand vine vorba de Grolsch, care se pricepe si el la reciclarea artistica – ci mai degraba "classy". Foarte interesant este ca miza proiectului este nu de a atrage cumparatori de bere care, dupa ce o termina, gasesc o utilitate sticlei, ci de a transforma sticla de Skol intr-un obiect pe care ti-l doresti in casa. Deci accentul cade nu pe continutul sticlei, ci pe recipientul in care e livrata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related