Tomi a dat culoare expozitiei de tablouri desenate cu ketchup de la ADfel 2013

Tomi iubeste Romania si Romania iubeste Tomi. Nu mai incape nicio indoiala. Publicul si-a demonstrat de atatea ori aprecierea fata de brand, iar Tomi si-a aratat si el afectiunea pe parcursul a doua zile de ADfel. Vineri si sambata (16 si 17 august) ati vazut cum au fost pictate live inca doua tablouri din seria prin care brandul multumeste publicului pentru ca este ketchup-ul cel mai apreciat de la noi: Tomi a fost ales gustul numarul 1 de ketchup din Romania, conform studiului realizat de agentia Merlin in decembrie 2012.

  

Brandul a promis sa aduca in terasa o expozitie de sase tablouri care prezinta cele mai frumoase locuri si edificii ale Romaniei. Si Tomi s-a tinut de cuvant, dar a facut-o in stilul propriu. Imaginile, pictate folosind ketchup-ul pe post de culoare, au ocupat un colt al terasei Fabrica, spre incantarea vizitatorilor care au venit sa vada expozitia neconventionala.

  

Alina Vasile (art director) a demonstrat live cum sunt create aceste picturi pornind de la cateva schite. Astfel, la colectia de imagini cu Arcul de Triumf, Castelul Bran, Casa Poporului si un peisaj din Delta Dunarii, s-au adaugat podul Basarab din Bucuresti si Manastirea Barsana.

Activarea Tomi a fost creata si implementata de echipa clientului. Cei implicati in proiect sunt:

Tomi: Alina Vasile (Art Director), Adi Pasarica (Brand Manager).

ADfel: Marin Preda (Business Developer), Monica Dudau (Senior Project Manager), Cristi Avram (Senior Project Manager), Corina Pirva (Project Manager), Emil Truta (Junior Project Manager), Sonia Ardelean (Coordinating Editor), Anca Pantus (Editor), Ionut Maxim (Editor), Mihaela Craciunescu (Editor), Ioana Mihai (Project Manager), Diana Gandila (Audio Video Coordinator), Livia Plamadeala (Graphic Designer), Bogdan Grigore (Photographer).

Tomi este unul dintre brandurile care au adus spiritul neconventionalului in cadrul ADfel, evenimentul de branded entertainment organizat anual de IQads. Aici gasesti mai multe momente de la activarea Tomi, iar pe Facebook.com/IQads si pe IQads.ro vor fi prezentate imagini si detalii despre fiecare activare in parte.

Partenerii media ai evenimentului sunt 24-FUN, Metropotam, Catavencii, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, MVcom si AdProduction.



AdProduction

Prezentare : Suntem AdProduction si facem productie publicitara tailor made.Desi foarte diferite, toate proiectele noastre sunt pregatite in doua faze: intai gandite, apoi date in productie.Prima data ne oprim la o... vezi detalii »

MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related