Studiu Deloitte: Concluzii din raportul "Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”

Studiu Deloitte: Concluzii din raportul "Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”

La sfarsitul lunii trecute, IAA a prezentat in cadrul evenimentului Ziua Publicitatii, rezultatele studiului Deloitte - "Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”, realizat in perioada mai-septembrie 2014.

Conform studiului, TV-ul continua sa fie considerata cea mai eficienta forma de advertising, urmata de Online/Digital si Radio. 

35% dintre cei intervievati spun ca televiziunea aduce cele mai mari audiente. 23% au spus ca advertising-ul online este cel care poate aduce vizitatori cel mai repede, cu un simplu click, iar rezultatele sunt foarte usor masurabile. 18% considera ca Social Media reprezinta o buna modalitate de a atinge audiente mari cu preturi relativ mici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related