Articole care fac referire la Ipsos Research
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Ipsos Research
CX Conference 2025 a adus la București peste 200 de profesioniști din 5 țări. România devine hub regional pentru experiența clienților
Inspirație, bune practici și o radiografie a situației locale în CX: CX Conference Bucharest 2025 aduce în prim-plan liderii globali din Customer Experience și cele mai recente studii despre clienții din România
Pluxee lansează Soluții pentru IMM, un hub de parteneriate și oferte speciale, creat pentru antreprenorii din comunitatea IMM Connect
Viitorul Customer Experience se scrie la București. CX Conference 2025 reunește lideri globali și studii cheie, prezentate în premieră
Automatizare sau empatie? Cultura organizațională versus AI. CX Conference organizată de Customer Experience Romania revine pe 14-15 octombrie, la Le Chateau & Maidan Spațiul
A început cea de-a 15-a ediție a campaniei naționale “Zilele Protecției Solare” pentru depistarea timpurie a cancerului de piele de tip melanom
eMAG este Partener Principal al DevTalks Romania 2025, cea mai mare conferință tech din România si CEE
DevTalks 2025 transformă Bucureștiul în epicentrul tehnologiei din Europa de Sud-Est: 7.000+ participanți, 150+ speakeri și giganți globali precum OpenAI, Microsoft și GitHub
A 10-a ediție ESOMAR Connect România 2024 s-a încheiat cu succes și cu o audiență entuziastă la Hotel Sheraton București
Tinerii angajați preferă un job lipsit de stres, în timp ce generațiile mai mature caută un loc de muncă ce le oferă un sentiment de apartenență
UAPR, alături de Ipsos, vă invită la o discuție captivantă despre impactul stereotipurilor în publicitate
De ce rămân angajații români în IMM-uri: cultură organizațională, oportunități de avansare în carieră și dezvoltare profesională
[Romania reala] Alina Stepan: In pofida multor validari pe care le-am primit ca popor in ultimii 30 de ani, inca mai credem ca nu e de bon ton sa spui ‘nu stiu’. Bineinteles, ce nu stii nici nu te alarmeaza
Ceasurile inteligente aduc schimbări pozitive sănătății. 87% dintre utilizatorii de smartwatch-uri au adoptat noi comportamente sănătoase
Angajații români și specialiștii în resurse umane identifică tendințele care pot schimba piața muncii până în 2030
HUAWEI inaugurează un nou laborator în Europa, dedicat cercetării în domeniul sănătății și sportului
Elementele-cheie care dictează succesul campaniilor digitale din industria automotive: Teads și Ipsos prezintă concluziile unei analize globale bazate pe AI
L’Oréal Paris își continuă misiunea de a lupta împotriva hărțuirii stradale lansând cea de-a doua ediție a campaniei Stand-Up
#ProtejațiToateFamiliile. "Oamenii au nevoie să-și povestească viața și durerile, să poate fi primite cu compasiune, sperând ca alții, la rândul lor, să simtă că nu sunt singuri și că își pot găsi locul în lume"
L'Oréal Groupe prezintă cele mai recente cercetări privind impactul pigmentării și variațiilor hormonale asupra pielii și scalpului femeilor la Congresul Mondial de Dermatologie
Românii vin pe TikTok pentru a descoperi cultura locală și a se exprima creativ, conform unui studiu TikTok
VMLY&R și Durex lansează #SafeToPlayHub, o amplă platformă regională de educație sexuală pentru Gen Z
Fundația Arctic îi provoacă pe români să adopte comportamente sustenabile prin campania „Redefinește mândria românească”
Arctic lansează Fundația Arctic pentru a consolida educația pentru sustenabilitate în rândul românilor
Studiu Glovo România: 4 din 10 IMM-uri din HoReCa și retail afirmă că nu sunt pregătite în fața unor crize globale
Retrospectiva anului 2022: Realizări, provocări și idei aduse la viață de echipa de Digital Marketing a Zitec
Glovo lansează programul Glovo Local - o inițiativă ce sprijină IMM-urile din industria de retail și restaurantele
































