
Articole care fac referire la Ipsos Research
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Ipsos Research


#ProtejațiToateFamiliile. "Oamenii au nevoie să-și povestească viața și durerile, să poate fi primite cu compasiune, sperând ca alții, la rândul lor, să simtă că nu sunt singuri și că își pot găsi locul în lume"

L'Oréal Groupe prezintă cele mai recente cercetări privind impactul pigmentării și variațiilor hormonale asupra pielii și scalpului femeilor la Congresul Mondial de Dermatologie

Românii vin pe TikTok pentru a descoperi cultura locală și a se exprima creativ, conform unui studiu TikTok

VMLY&R și Durex lansează #SafeToPlayHub, o amplă platformă regională de educație sexuală pentru Gen Z

Fundația Arctic îi provoacă pe români să adopte comportamente sustenabile prin campania „Redefinește mândria românească”

Arctic lansează Fundația Arctic pentru a consolida educația pentru sustenabilitate în rândul românilor

Studiu Glovo România: 4 din 10 IMM-uri din HoReCa și retail afirmă că nu sunt pregătite în fața unor crize globale

Retrospectiva anului 2022: Realizări, provocări și idei aduse la viață de echipa de Digital Marketing a Zitec

Glovo lansează programul Glovo Local - o inițiativă ce sprijină IMM-urile din industria de retail și restaurantele

Stand Up: L’Oréal Paris susține lupta împotriva hărțuirii stradale. 80% dintre femei au experimentat o formă de hărțuire în spațiile publice

Miercuri, 12 octombrie 2022 are loc, la Hotel Sheraton, a 8-a ediție „BEST OF ESOMAR (BOE) ROMANIA 2022”, conferința locală a industriei de cercetare de piață

Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG

Pericolele percepției. De ce ne înșelăm în aproape toate privințele - Bobby Duffy | Editura Publica, 2019

Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu - Byron Sharp | Editura ACT si Politon, 2019

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a fost validată ca brand cu statut de Superbrand
![[Veterani in PR] Cătălina Rousseau: Nu exista încă email-ul, imaginați-vă deci comunicarea cu diverse instituții din țară, doar prin fax și telefoane fixe](https://media.iqads.ro/2021/07/catalina-bdr-2019-cover-410.jpg)
[Veterani in PR] Cătălina Rousseau: Nu exista încă email-ul, imaginați-vă deci comunicarea cu diverse instituții din țară, doar prin fax și telefoane fixe

Premieră în Europa Centrală și de Est: Platformele online și aplicațiile grupului DIGI adoptă formatul Dynamic Ad Insertion (DAI)
![[Marcom 2021] Al Kamara: România nu are aceeași capacitate de creștere economică ca țările vestice. Criza abia începe](https://media.iqads.ro/2021/02/dsc-1702-cover-410.jpg)
[Marcom 2021] Al Kamara: România nu are aceeași capacitate de creștere economică ca țările vestice. Criza abia începe

Georgiana Vlahbei și Alina Tofan: Am gândit versiunea noastră eco de Capră în speranța unei reînnoiri a obiceiurilor de consum

retailArena revine cu cea de-a opta ediție, într-un format hybrid: RetailAboveCorona - Retailing in times of crisis, pe 27 și 28 octombrie
![[Research Update] Alina Stepan: Mulți români au apăsat pentru prima dată pe butonul ‘buy’ - pe site, pe telefon sau în aplicații](https://media.iqads.ro/2020/08/alina-stepan-ipsos-cover-410.jpg)