AdMarket ATL: Ce s-a schimbat din 2008 fata de 2013 si 2014

AdMarket ATL: Ce s-a schimbat din 2008 fata de 2013 si 2014

Fiind facut in mai multe valuri, AdMarket Research permite o comparatie pe anumite subiecte din cele urmarite de studiu.

ATL in anii 2008, 2013 si 2014.

In ceea ce priveste activitatile pe care clientii le considera cele mai importante in marcomm, creatia si strategia s-au aflat in top inca din 2008 (77,3%) si au ramas pe primele pozitii si in 2013 (61,74% pentru creatie si 55,56% pentru strategie) si in 2014 (59,65% pentru strategie si 56,10% pentru creatie).
In 2013 si 2014, pe locul 3 s-a aflat comunicarea digital (40,41% in 2013 si 41,99% in 2014).

In topul agentiilor cu care clientii au lucrat in 2013 se numara BV McCann Erickson (17,3%), Leo Burnett&Target (16,5%) si Publicis (15%). In 2008, primul loc era ocupat de Ogilvy (11,3%), urmat de Leo Burnett (9,7%) si McCann Erickson (8.5%).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related