Dintre ofurile agentiilor: de ce spun clientii NU

Dintre ofurile agentiilor: de ce spun clientii NU

Daca va gandeati ca doar muritorii de rand se lupta cu clientii, mai ganditi-va o data.

Dupa ce a creat Pamantul, pana si Dumnezeu a avut o sesiune de one-to-one feedback cu cine i-o fi comandat planeta: prea multa apa - pamantul se pierde in ea, culoarea cerului nu prea iese in evidenta, pasarile cu aripi sunt putin ciudate, "zi" si "noapte" suna bine, dar parca putem gasi niste nume mai bune. Poti lucra si in weekend, nu? Povestea mai pe larg, aici.

Am vrut sa gasim cele mai amuzante/bizare/socante argumente ale clientilor pentru a nu face o campanie. Ne-au raspuns si ne-au amuzat Liviu David (Creative Director, NEXT Advertising), Daniel Dobrin (Copywriter, McCann Erickson), Martin Balint (Creative Director, Hippos), Marius Rosu (Creative Partner, GAV), Mugur Patrascu (Partner, iLeo) si Denisa Boeru (Account Manager, Mercury 360).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related