Stefan Voloaca, 360 revolution: Un director de creatie al unei agentii de "creative events", asa cum suntem noi, are aproape toate responsabilitatile unuia dintr-o agentie traditionala, plus anumite cerinte logistice

Stefan Voloaca, 360 revolution: Un director de creatie al unei agentii de "creative events", asa cum suntem noi, are aproape toate responsabilitatile unuia dintr-o agentie traditionala, plus anumite cerinte logistice

360 revolution a anuntat zilele trecute organizarea evenimentului Unmapping iMapp. In lista de speakeri este si Stefan Voloaca, director de creatie in cadrul companiei.

I-am adresat cateva intrebari referitoare la switch-ul ATL/BTL , rolul lui in companie si in proiectul iMapp.

In primavara lui 2010, relatia mea cu publicitate ar fi putut fi definita ca la profilul de Facebook: It's complicated! Love & Hate pe toate planurile. Solutia, ca in orice relatie, a fost sa iau o pauza. Un an sabatic, gen. Doar ca anul a trecut, pauza nu.

Dupa 3 ani si jumatate in care am avut prea mult timp liber, am ajuns la concluzia ca e greu sa nu faci nimic. Asa am intrat in echipa 360 Revolution, in vara lui 2013, cu obiectivul de a aduce un aport de capital creativ unei companii care este recunoscuta ca unul dintre liderii domeniului. E o parte a business-ului de comunicare ce m-a atras intotdeauna si in viitorul careia cred, pe masura ce puterea de influentare a mediilor traditionale scade iar dorinta publicului de inovatie experientiala creste.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related