Matei Psatta (Leo Burnett Romania): Intelegerea consumatorului se refera la valorile si comportamentul lui in viata de zi cu zi, nu doar la cum iti foloseste produsul

Matei Psatta (Leo Burnett Romania): Intelegerea consumatorului se refera la valorile si comportamentul lui in viata de zi cu zi, nu doar la cum iti foloseste produsul

In ajun de Brands & Communities 2015, va intampinam un aperitiv despre comunitatile de brand din partea lui Matei Psatta (Digital Strategy & Social Media Director, Leo Burnett Romania).

Felul principal il servim maine, cand Matei ne va vorbi in cadrul celui de-al doilea panel al conferintei, despre ce sa faci si ce sa eviti cand te "apuci" de agregarea unei comunitati relevante.

Foarte simplu si direct, o comunitate relevanta inseamna o comunitate care vede organic (neplatit) si reactioneaza (nu neaparat pozitiv) la continutul pe care il publici. Printre atribute se numara dinamismul, solidaritatea, dar si independenta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related