Leo Burnett Romania a castigat contul de Prepaid al Telekom

Leo Burnett Romania a castigat contul de Prepaid al Telekom

Leo Burnett Romania a castigat contul de Prepaid al Telekom si redefineste comunicarea pentru tineri prin Tadaaam Show, cu Mikey H si Pandalie. 

Noua campanie pentru comunicarea prepaid a Telekom se adreseaza unui public majoritar foarte tanar (12-24 ani), aproape imposibil de castigat cu televizorul si reclamele traditionale. Agentia s-a orientat, astfel, catre comunicarea predominant online si, in particular, prin vlog, pentru care exista o mare afinitate din partea targetului tanar.

Leo Burnett Romania a pus in valoare acest nou mediu de comunicare pentru tinerii consumatori de content online “pe paine”, la curent cu tot ceea ce este nou si care isi pot schimba optiunea pentru brand-ul preferat peste noapte. In acest context etern sortit “refresh-ului” s-a nascut Tadaaam Show, avandu-i drept amfitrioni pe Pandalie si Mikey H, vloggerul nr. 1 in Romȃnia. Tadaaam Show este platforma online ce aduce viata reala in viral, construind o punte intre universul virtual al meme-urilor si lumea pamanteana a consumatorilor Telekom.

Noul tandem complementar, Pandalie si Mikey H transforma orice moment banal intr-o experienta ce merita impartasita. Pandalie este contrapunctul lui Mikey. Daca Mikey vorbeste, Pandalie tace. Daca Mikey prezinta virale pe net, Pandalie iese pe strada si le face. Pandalie este intruchiparea sloganului “Viata este cel mai tare viral”; oriunde apare Pandalie ar trebui sa te astepti sa se intample ceva care va ajunge, in cele din urma, in newsfeed-ul tau.

“Viata este cel mai tare viral” duce mai departe filosofia Telekom (“Life’s for sharing”) si o face pe limba tinerilor, pe care ii abordeaza cu ceea ce consuma ei in mod obisnuit: content nou si modern, nu reclame traditionale.

"Un target predominant foarte tanar este cvasi-imposibil de prins cu televizorul. Nu cu GRP-ul poate fi vanat! Ci cu experiente si continut care merita impartasit. Si vlogging-ul se pare ca este “the new black”. Drept urmare, era pasul cel mai firesc ca Telekom sa se indrepte catre acest teritoriu. VTV va inlocui MTV."
Razvan Capanescu (Chief Creative Officer - Leo Burnett Romania)

 

"O platforma care se adreseaza tinerilor cu un attention span de 8 secunde nu poate vorbi despre esenta vietii si a universului si nici nu se poate baza pe “reclame” asa cum le stiam, cu Voice Over, Announcer si Body Copy."
Raluca Eftimie (Group Creative Director - Leo Burnett Romania)

 

"Dintr-un clasic ATL cu o amprenta pe digital, comunicarea PrePay Telekom se transforma intr-o comunicare digitala, unde Tadaaam Show este locomotiva. Practic, am reinventat sistemul de comunicare pentru tineri, acest mijloc de comunicare devenind un creator de content nemaiintalnit in acest sector."
Victor Stroe (Strategic Planning Director - Leo Burnett Romania)

Emisiunea saptamanala este gazduita de Mikey H, unul dintre liderii de opinie cei mai apreciati de noua generatie, si de Pandalie, ursul panda mucalit, bipolar si omniprezent, care transforma orice activitate banala intr-un potential viral.

"Proiectul Tadaaam se traduce simplu: inovatie in comunicare. Este locul in care tinerii experimentalisti, cool si fresh, rebeli si orgoliosi se reunesc intr-o comunitate digitala cu o viata proprie si le ofera o experienta de continut relevant pentru interesele lor. Un switch de la advertisingul traditional la inovatie, cel mai amplu proiect de comunicare din Romania la ora actuala, ce implica absolut toate disciplinele din comunicare: eveniment, platforma digitala, content de emisiune, ATL."
Madalina Marica (Brand Communication Director - Leo Burnett Romania)

Misiunea lui Mikey H si a lui Pandalie este aceea de a aduce viralul in viata consumatorilor fie prin Tadaaam Show, fie prin aventurile pe care acestia le pun la cale si la care pot lua parte fanii. Cartela Telekom este, in acest caz, noul mijloc care ajuta la impartasirea tuturor acestor experiente.

"Realitatea o stim cu totii - putine companii au curajul de a iesi din zona de confort si de a inventa ceva nou. Tadaaam este exact acest produs nou, unul viu si cu radacini 100% digitale, pe care il urmarim si il adaptam constant. Nu e doar o campanie hit & run de tipul “hai sa facem un viral", ci un proiect de continut care evolueaza constant. Mi-as dori ca mai multi clienti sa aiba curajul de a se inhama la asa ceva."
Matei Psatta (Digital Strategy & Social Media Director - Leo Burnett Romania)

 

"Telekom inseamna evolutie si inovatie, valori pe care vrem sa le impartasim si in aceasta campanie. Din acest motiv, am mizat pe Tadaaam Show, proiect in care am vazut un mare potential. Este o platforma de comunicare extrem de generoasa prin intermediul careia putem crea content relevant pentru targetul nostru."
Todor Dimitrovski (Communications and Brand Strategy Director - Telekom Romania)

 

"Sa facem diferenta pe piata romaneasca si sa cream o legatura emotionala puternica cu targetul nostru cheie, tinerii, este un obiectiv constant pentru Telekom. Tadaaam Show ne ajuta sa atingem acest obiectiv, prin content original si un canal media neconventional."
Stefania Creata (Communication and Marketing Supervisor - Telekom Romania)

 

"Nu poti sa iesi On Air si sa le spui tinerilor cat de bun este un produs pentru ca nu te vor asculta – lor nu le plac mesajele ascunse sau impuse. Trebuie sa te integrezi in mediul lor ca sa ii convingi ca realmente esti bun. Nu e usor, dar cred ca Tadaaam dovedeste ca se poate. Si e si distractiv, inclusiv pentru noi."
Oana Ioja (Marketing Specialist - Prepaid, Telekom Romania)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related