Leo Burnett Group semneaza campania “Schimba-ti viata in 3 ore!” pentru Creditul Expresso de la BRD

Leo Burnett Group semneaza campania “Schimba-ti viata in 3 ore!” pentru Creditul Expresso de la BRD

Un credit bancar nu trebuie sa-ti innoiasca doar bucataria sau garajul, ci sa-ti transforme intreaga viata in bine. Aceasta este ideea campaniei BRD pentru Creditul Expresso, semnata de Leo Burnett Group.

Noua campanie BRD este construita pe un trend social tot mai vizibil in Romania, respectiv dorinta oamenilor de a face ceva mai mult cu viata lor. Fie ca e vorba despre explorarea unor pasiuni, despre initierea intr-un domeniu nou care sa le aduca mai multa implinire profesionala sau despre capitalizarea pe un talent care sa le ofere surse suplimentare de venit, tot mai multi romani isi propun sa investeasca resurse pentru a se (re)descoperi.

De aceea, Creditul Expresso nu este doar un credit de nevoi personale, ci mai degraba unul de dezvoltare personala.

“De la a propune si pana la a pune o idee in practica e distanta lunga - acesta e insight-ul campaniei <Schimba-ti viata in 3 ore>. Pretextele de amanare sunt multe si variate, dar, de cele mai multe ori, ele se invart in jurul a doua bariere principale: timpul si banii. Promotia BRD la creditele de nevoi personale reprezinta exact suportul de care oamenii au nevoie: prin procese simplificate si documentatie minima, clientii BRD primesc banii in numai 3 ore! Spotul TV a fost gandit ca o sursa de inspiratie pentru cei care stiu ca vor mai mult de la viata lor, dar nu indraznesc inca sa faca pasul spre schimbare.”

Irina Carbunescu - Senior Strategic Planner, Leo Burnett Group

Campania integrata BRD Expresso include spot TV, online, radio si POSM. Povestile prezentate pun accent pe intoarcerea catre propriile pasiuni care, cu putin ajutor financiar, devin proiecte de viitor.

 

Spotul TV

Protagonista spotului TV, Rodica, este casierita la supermarket si foarte pasionata de gatit prajituri. In ziua in care se decide sa-si renoveze bucataria, universul parca ii spune ceva. Cu noua bucatarie pusa la punct si toate ustensilele necesare, Rodica gateste eclere minunate, iar fiica ei vine cu ideea sa le vanda chiar pe internet. In scurt timp, pasiunea ei se transforma intr-un business personal de succes. La fel si pentru Mara, contabila la o multinationala si fashionista in timpul liber sau Sorin, electricianul de la uzina talentat la pictura, pasiunea din timpul liber devine un proiect de viitor, cu ajutorul Creditului Expresso.

Campania online adauga faptul ca uneori e mai greu sa vezi schimbarea in tine, dar o zaresti imediat la cei din jurul tau. De aceea, BRD isi indeamna clientii sa recomande Creditul Expresso persoanelor care merita o schimbare in bine si au nevoie de un impuls financiar pentru a-si vedea visul implinit.

"Sa recomanzi un credit pare, la prima mana, un gand cel putin ciudat. Insa cati dintre noi nu ii sfatuim pe altii cum ar putea sa-si schimbe in bine viata? Nu degeaba vorba <fa ce zice popa, nu ce face popa> e mai actuala ca niciodata. Campania online testeaza acest model curajos ca referinta pentru industria bancara, cu creatie dedicata si optimizare in timp real a investitiei in media. Altfel spus, facem ce stie online-ul sa faca mai bine - sa testeze si sa (ne) invete."

Matei Psatta - Digital Strategy and Social Media Director, Leo Burnett Group

Creditul Expresso poate fi acordat fara adeverinta de venit sau alte documente justificative ale veniturilor obtinute din salarii sau din pensii, iar sumele de pana la 32.000 RON se acorda in 3 ore de la depunerea dosarului complet in orice agentie BRD.

In plus, comisionul de administrare si analiza de dosar este zero, iar calitatea serviciului e garantata: daca nu esti multumit, poti renunta la credit gratuit in 30 de zile.

Suntem aici pentru a sustine planurile celor ce doresc sa isi foloseasca pasiunile pentru a-si construi astfel o viata mai buna si mai fericita. Pe langa o dobanda excelenta si acordare in numai 3 ore, creditul Expresso inseamna acum si garantia unor servicii de calitate si a atentiei pe care o acordam interactiunii cu clientii nostri.”

Gabriela Simion - Executive Director Marketing and Products Management, BRD Groupe Societe Generale

 

Echipele implicate in realizarea campaniei

Echipa Leo Burnett Group:

Razvan Capanescu – Chief Creative Officer
Radu Olteanu – Senior Copywriter
Cosmin Ezaru – Senior Art Director
Mihai Mateescu – Digital Art Director
Irina Carbunescu – Senior Strategic Planner
Matei Psatta – Digital Strategy and Social Media Director
Ioana Carp – Account Manager
Adela Sescu – Account Executive
Sorin Deleanu – AV Producer

Echipa BRD:

Gabriela Simion – Executive Director Marketing and Products Management
Monica Dudoiu – Director Credit Products and Deposits
Ana Vilcescu – Product Manager
Luiza Vrinceanu – Brand Communication Manager
Mircea Tomescu – Communication Director
Adrian Enculescu –  Digital Marketing Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related