![[A New Now] Alexandra Popa: Masca se asortează cu starea de bine a celui ce o poartă și a celor din jur](https://media.iqads.ro/2020/09/fotojet-11-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Bergenbier
![[A New Now] Alexandra Popa: Masca se asortează cu starea de bine a celui ce o poartă și a celor din jur](https://media.iqads.ro/2020/09/fotojet-11-cover-410.jpg)

pastel câștigă pitch-ul de employer branding Molson Coors Global Business Services și construiește sub conceptul „Hold my beer”
![[Bilant 2019] Ionut Andrei: Mi-a placut enorm in 2019 „infuzia de bine”, care pare ca s-a revarsat asupra unei parti a societatii](https://media.iqads.ro/2020/01/v8-poza-cover-410.jpg)
[Bilant 2019] Ionut Andrei: Mi-a placut enorm in 2019 „infuzia de bine”, care pare ca s-a revarsat asupra unei parti a societatii

V8 Interactive și Bergenbier căștigătoare la IAB Mixx Awards 2019 cu Bergenbier Bottle Cap Challenge

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[Reguli de pitch] Ionut Andrei (V8 Interactive): Ne-am "maturizat" cu totii putin. Am mai invatat din greseli, din alegeri nereusite, din istoricul cu un client](https://media.iqads.ro/2019/08/iqads-2-cover-410.jpg)
[Reguli de pitch] Ionut Andrei (V8 Interactive): Ne-am "maturizat" cu totii putin. Am mai invatat din greseli, din alegeri nereusite, din istoricul cu un client

Honda Civic imbraca haine noi. De printre 150 de inscrieri s-au ivit cei 3 castigatori ai CIVIC 5D Design Challenge
![[SoMe 2019] Ioana Albu (Molson Coors): Discrepanța dintre imaginea proiectată de branduri și pilonii lor de conținut este una dintre cauzele monologului în social media](https://media.iqads.ro/2019/02/ioana-albu-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Ioana Albu (Molson Coors): Discrepanța dintre imaginea proiectată de branduri și pilonii lor de conținut este una dintre cauzele monologului în social media

Încă 50.000 de brazi în pădurile României, plantați de Bergenbier și prietenii, într-o campanie semnată de Friends \ TBWA \ Bucharest

Masuratoarea celor 95 de inscrieri: iata cele mai bune 3 designuri pentru noua uniforma Leroy Merlin
![[Marketer Profile] Roxana Dumitru, 17 ani de agentie, 4 ani la client. "In trecut, ideile si campaniile aveau o viata mai lunga"](https://media.iqads.ro/2018/10/roxana-dumitru-9918-cover-410.jpg)
[Marketer Profile] Roxana Dumitru, 17 ani de agentie, 4 ani la client. "In trecut, ideile si campaniile aveau o viata mai lunga"

Cosmin Baba, noul CD al V8 Interactive: "Vreau să construiesc un loc cu vibe din ce în ce mai bun, cu bucurie și respect pentru meserie"

Bergenbier a strâns peste două sute de voluntari pentru cea mai amplă acțiune de reîmpădurire din România

Cătălina Ponor, Cristina Laslo, Alex Găvan și Florin Busuioc s-au alăturat campaniei ”Te răcorești și reîmpădurești”

11 ani de Today Advertising. Nadia Visan: In prezent, le oferim clientilor si conceptul campaniei promotionale, si produsele de care au nevoie

Ioana Mârzac-Sigarteu, unul dintre cei 5 vicepresedinti regionali IAA Young Professionals: "Pe termen mediu, sper sa ducem proiectele de succes din Romania si in tarile invecinate"
![[Folclorul din reclame] Marius Negrea: A fost odată ca niciodată un spot TV născut din întâmplare, fără nicio legătură cu brieful intern, care ne cerea să reînviem tradiția în salam a sașilor](https://media.iqads.ro/2017/08/fullsizerender1-cover-410.jpg)
[Folclorul din reclame] Marius Negrea: A fost odată ca niciodată un spot TV născut din întâmplare, fără nicio legătură cu brieful intern, care ne cerea să reînviem tradiția în salam a sașilor
![[Effie 2017] Campaniile castigatoare. McCann este AGENCY OF THE YEAR si Grand Effie 2017 se acorda campaniei J&B - “Blending Spirits” dezvoltata de P.P.D + The Hub Partners](https://media.iqads.ro/2017/06/effie-n-cover-800-cover-410.jpg)
[Effie 2017] Campaniile castigatoare. McCann este AGENCY OF THE YEAR si Grand Effie 2017 se acorda campaniei J&B - “Blending Spirits” dezvoltata de P.P.D + The Hub Partners

Publicitatea in prime time la Antena 3 si Romania TV in crestere. Printre clientii reveniti saptamana trecuta: Dedeman, Johnson&Johnson si Vodafone

30 de clienti s-au promovat pe Antena 3 si 35 pe Romania TV in prime time-ul saptamanii trecute. Cresteri ale volumelor de publicitate pe ambele statii
