Cantitatea sufoca eficienta in noile media online romanesti

In presa autohtona, apar periodic informari cu privire la explozia online-ului romanesc. Numarul blogurilor a crescut cu atat, salta spectaculos numarul de surse webcast, publicitatea pe net este, de asemenea, in crestere etc. In ce masura au sau nu succes, pe piata romaneasca, toate initiativele, proiectele fara precedent sau tentativele de aliniere la piata romaneasca?. Miercuri, 24 mai: TVR anunta difuzarea, in direct pe pagina de Internet a institutiei, a meciului Romania-Uruguay, din SUA. Duminica, 21 mai: acelasi post anunta o urcare vertiginoasa in topul celor mai accesate site-uri de informare, multumita unui alt webcast, al Eurovision 2006. Marti, 16 mai: Hotnews.ro inregistreaza un salt spectaculos al traficului, multumita transmisiei in direct a dezbaterilor din Parlamentul European pe tema raportului CE privind Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related