Pro si contra Golden Drum. Mihai Coliban: GD nu a reusit niciodata sa aiba relevanta globala si aici va pierde, in cele din urma

Pro si contra Golden Drum. Mihai Coliban: GD nu a reusit niciodata sa aiba relevanta globala si aici va pierde, in cele din urma

Chiar cand se anuntau shortlist-urile de la Portoroz, pe Facebook incepea o polemica intre publicitarii romani. Unii spuneau ca festivalul nu mai este la fel de important, altii ii aparau relevanta. 

Am intrebat mai multi creativi, din afara si din Romania, care este motivul pentru care Toba de Aur si-a pierdut importanta si unde s-a mutat interesul, daca s-a mutat.

Ne-au raspuns, in contradictoriu, Mihai Coliban, Creative Director Proximity Russia, si Razvan Capanescu, Chief Creative Officer Leo Burnett Group, agentie care a punctat Aur si Argint la Golden Drum pentru campania “Vino la vot”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related