Articole care fac referire la Nike
MVP Agency lansează site-ul oficial – mvp-agency.ro, platforma ce reunește cele mai importante profile de sportivi din România
[Brand Pulse] Andreea Stoenică: Marketingul nu înseamnă doar rezultate rapide, ci felul în care reușești să rămâi prezent în viața oamenilor
Zalando investește masiv în categoria Sport în România, o piață cu interes crescut pentru activitate fizică și sport
Rețeaua de magazine de încălțăminte pentru copii bigstep iese cu succes din reorganizare și vizează expansiunea rețelei fizice și online
SPORT TIME, distribuitorul oficial Nike în România și un exemplu de best practice în PR pentru început de 2025
Romanian Artists Agency semnează un parteneriat emblematic cu Sport Time (distribuitorul Nike), având-o pe Ana Bodea ca brand ambasador în România
[Rewind & Play] Dan Safta: Speranța mea este că o poveste bine spusă va continua să atragă și să mențină atenția, indiferent de durata ei. Iar asta se aplică și la reclame
Constanța Logo Challenge | Mihai Coliban: Orasul e o chestie vie si in continua schimbare, cu un trecut greu si un viitor care nu exista inca, are nevoie de un logo de o fluiditate conceptuala extrema
Nike, mai determinat ca niciodată să-și susțină comunitatea în a merge mai departe, prin sport, fan engagement și story telling
Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management
[Diploma Stories] Ștefan Lucuț: Noile generații nu se limitează la simpla creație de logo-uri. Sunt interesați de diverse discipline ale designului grafic
Conferința Globală IAA „Creativity4Better” adaugă un nume important pe lista de star speakers din acest an
Ramona Todoca, directorul de creație al Wieden+Kennedy Amsterdam, este președintele juriului IAB MIXX Awards în acest an și susține un co-creation workshop
[Start in industrie] Mădălina Badea: GenZ is fearless, punem mult preț pe mental health și nu mai aruncăm sub preș lucrurile urâte, ne displac profund preconcepțiile
Cosmin Stanciu și Dexter Alexandru Manea: Incercam sa ne ducem spre abstract si minimalist, sa ne folosim de mediul vizual intr-un fel poate un pic mai poetic decat narativ
AR, aplicațiile cross-platform sau pentru dispozitive pliabile, printre trendurile care vor defini dezvoltarea aplicațiilor mobile în următorii ani
Mastercard lansează Mastercard Premium Collection, primul program de cashback automat cu acces la o selecție de parteneri, dedicat exclusiv posesorilor de carduri Premium din România
EA SPORTS™ se alătură ligilor de fotbal partenere în lupta pentru a pune capăt rasismului și discriminării, atât pe teren, cât și în afara lui
La Fashion Days Black Friday continuă cu cele mai bune oferte din ultimele 365 de zile. Noi produse adăugate în ofertă
[Off-Center] Tamika Abaka-Wood: Sunt interesată de lumi în care oamenii își creează viitorul, nu unde viitorul creează oameni
[Off-Center] Tamika Abaka-Wood: I’m interested in worlds where humans create their futures, instead of the futures creating humans
VouchersDepot.com, noua platformă internațională de vouchere digitale B2B și B2C, cu livrare în câteva minute
Cu cea mai recentă campanie ‘Back To School’, Sportisimo vine cu o selecție variată de produse de top în toate magazinele sale
Marketiu lansează primul departament de Marketing în Metaverse (Web 3.0) din România, deschizând porțile către un nou tărâm plin de oportunități pentru brandurile inovative care vor să își extindă strategia de marketing

























![[A fost odată în digital] Ana Bărăităreanu: Atunci “cucereai internetul”. Toate case-urile de festival erau cu #first. First video gaming FB app, first parallax website, first API integration platform, first first](https://media.iqads.ro/2022/05/ana-baraitareanu-cover-410.jpg)









