Jorg Riommi, Chief Creative Officer la Publicis Romania, in juriul CLIO Awards 2016

Jorg Riommi, Chief Creative Officer la Publicis Romania, in juriul CLIO Awards 2016

Jorg Riommi (Chief Creative Officer la Publicis Romania) se alatura juriului CLIO Awards 2016, in categoria Audio & Audio Technique. Detine o experienta de 14 ani in publicitate si 110 premii castigate la cele mai prestigioase competitii din lume.

 

"Sunt fericit si onorat sa fac parte dintr-un eveniment de prestigiu, precum CLIO Awards si, bineinteles, sa ma alatur unei echipe atat de talentate. Astept cu nerabdare sa evaluez creatiile audio dar, mai ales, sa vad cum ideile excelente pot depasi limitele acestui canal clasic".

 

De-a lungul carierei sale internationale, Jorg Riommi a mai facut parte din juriile festivalurilor Dubai Lynx Awards, New York Festivals si Eurobest.

Din 2014, de cand a preluat pozitia de Chief Creative Officer al Publicis Romania, agentia a castigat 55 de premii la festivaluri internationale si nationale, precum: Cannes Lions, D&AD, Eurobest, Effie Awards, Fibra Awards, Golden Drum, Internetics, New York Festivals. Printre campaniile premiate se numara: Street View Test, Shop like a Jedi, Bernie Speed Test, #seatbeltb00bing.

 

 

 

 

In urma performantei de la Cannes Lions din acest an, Publicis Romania ocupa locul I in topul celor mai premiate agentii din reteaua Publicis Worldwide din Europa Centrala si de Est.

Inainte de venirea sa la Publicis Romania, Jorg a petrecut trei ani ca Executive Creative Director la Saatchi & Saatchi Frankfurt (in ultimul an, coordonand si biroul din Berlin), unde a contribuit cu succes la evolutia Saatchi Germania de pe locul 38, in topul creativ in 2011, pe locul 5 in 2013.

Jorg a mai lucrat pentru Saatchi in Roma si Puerto Rico si a contribuit la proiecte si campanii de comunicare pentru agentiile din Madrid, Amsterdam, Paris, Copenhaga, Geneva, Bruxelles, Milano si New York.



Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related