
Articole care fac referire la Valentin Suciu


Flip.ro și Jam Session apropie generațiile prin intermediul tehnologiei și telefoanelor recondiționate

Cum câștigă același brand din România două premii la Euro Effie: Tazz pune pe masă o viziune curajoasă și relevanță, Jam Session aduce garnitura de gândire laterală și entertainment

România s-a trezit împreună cu o lume întreagă în sunet de iPhone, iar eMAG și Vlad Dobrescu au dat tonul

Best Practices de la Jam Session Agency: „Cel mai bun rol pe care i-l putem da unui influencer într-o execuție creativă este să fie el însuși”

Cei mai creativi dintre creativii români. Ediția specială TOP ADC*RO // HALF YEAR 2022 și-a anunțat câștigătorii

Jam Session Agency, singura agenție românească nominalizată la 3 festivaluri globale de creativitate

Yuki Saaki, Artificial Creativity. Future Company: "Știu că facem primii pași pe un teren minat, dar mi-am asumat încă de la început acest lucru"

Jam Session Agency continuă dezvoltarea agenției prin cooptarea în acționariat și management a 2 noi parteneri: Alexandra Vestineanu și Ioana Cadîr devin Co-Managing Partners

#UnfollowHate. Ura în online atinge cote din ce în ce mai mari. Mesajul ING: nu vei afla niciodată cât de bun ești la ceva dacă te va împiedica ura

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![[Veterani in publicitate] Andreea Ghenoiu: Nu s-a schimbat deloc felul in care privesc publicitatea. Si atunci si acum cred ca trebuie sa dam oamenilor “bomboane” cu entertainment](https://media.iqads.ro/2021/05/161068702-1329218684144020-5734571398079414771-n-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Andreea Ghenoiu: Nu s-a schimbat deloc felul in care privesc publicitatea. Si atunci si acum cred ca trebuie sa dam oamenilor “bomboane” cu entertainment

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

O campanie făcută remote de ING Home’Bank și Jazz: despre oameni adevărați și soluții relevante de banking
![[Start in creatie] Alexandra Buligescu: Daca functionezi mult pe emotii, te vei descurca mai greu in publicitate. Ironic pentru un domeniu in care “emotia vinde”](https://media.iqads.ro/2020/03/buli-fcb-iqads-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Alexandra Buligescu: Daca functionezi mult pe emotii, te vei descurca mai greu in publicitate. Ironic pentru un domeniu in care “emotia vinde”
![[Inceputuri #denepretuit] Costin Bogdan (McCann): Nu prea stiu campanii curajoase in urma carora brandul a pierdut 1% din vanzari sau din abonati](https://media.iqads.ro/2019/06/sam-9659-cover-410.jpg)
[Inceputuri #denepretuit] Costin Bogdan (McCann): Nu prea stiu campanii curajoase in urma carora brandul a pierdut 1% din vanzari sau din abonati

Votat, notat, calculat si rezultat. Sub linie am strans 10 propuneri cu potential de a "Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!"
![[Convinge Romania] 13 propuneri printre picaturi de agentie. Marc Bortun: "Mi-e greu sa inteleg cum pe atat de multi oameni nu ii loveste realitatea in moalele capului"](https://media.iqads.ro/2019/04/crop-2-marc-cover-800-cover-410.jpg)
[Convinge Romania] 13 propuneri printre picaturi de agentie. Marc Bortun: "Mi-e greu sa inteleg cum pe atat de multi oameni nu ii loveste realitatea in moalele capului"

Predam dosar cu sina, plin de inscrieri creative. Votati cele mai bune propuneri din competitia "Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!"

Te invitam la o competitie creativa ca nicio alta. Participa si Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!
