Aur si Argint la Golden Drum pentru campania “Vino la vot” realizata de Leo Burnett Romania

Aur si Argint la Golden Drum pentru campania “Vino la vot” realizata de Leo Burnett Romania

Campania “Vino la vot” realizata de Leo Burnett Romania pentru Asociatia Pro Democratia a fost premiata cu Aur si Argint in cadrul celei de-a 22 editii a Festivalului Golden Drum de la Portoroz, Slovenia.

Cele doua spoturi ale campaniei, Stefan cel Mare si Mihai Viteazul, au obtinut trofeul de Aur la categoria Film (television, cinema & online), iar intreaga campanie a castigat si trofeul de Argint la categoria Integrated.

 

“Vino la vot” a fost creata pentru a schimba comportamentul romanilor cu privire la vot si sa incurajeze cat mai multi oameni sa-si exercite acest drept. In contextul in care peste 60% dintre cetatenii Romaniei au anuntat ca nu doresc sa participe la alegerile prezidentiale din noiembrie 2014, Leo Burnett Romania a readus in atentia lor momentele marcante ale istoriei acestui popor.

Oare, daca in momentele de cumpana ale istoriei noastre, nici inaintasii nu se prezentau, unde am fi fost acum? Oare carei culturi i-am apartine in prezent? Aceasta a fost ideea campaniei menite sa scuture constiintele si sa trezeasca atitudinea civica in fiecare dintre noi.

Spoturile, ai caror protagonisti sunt Mihai Viteazul si Stefan cel Mare, au pornit de la o realitate istorica - capacitatea incredibila a romanilor de a se fi mobilizat in trecut, in fata pericolului reprezentat de armatele invadatorilor - si rescriu soarta a doua batalii cruciale, de la Calugareni si Podul Inalt.

"Ne bucuram de recunoasterea pe care campania “Vino la vot” o are in randul industriei de specialitate. Acest premiu confirma faptul ca aceasta este una dintre cele mai puternice campanii mediatice pentru o cauza civica din Romania in ultimii ani. Suntem cei mai multumiti mai ales de impactul campaniei - participarea crescuta la exercitiul democratic al votului! Multumim Leo Burnett Romania pentru creativitate si intreg sprijinul!"
Ionut Tata – Presedinte Asociatia Pro Democratia

Campania “Vino la vot” s-a aflat si pe shortlist-ul Festivalului de la Cannes Lions 2015, la categoriile Direct (Use of Social Audience in a Direct Marketing Campaign), Promo & Activation (Integrated Campaign Led by Promotion and Activation) si PR (Charity & not for Profit).

Leo Burnett:
Razvan Capanescu - Chief Creative Officer & Copywriter, Cosmin Ezaru - Art Director, Radu Olteanu – Copywriter, Mugur Patrascu - Digital Strategy Director, Lorand Balint - Managing Director, Diana Alexa - Account Director, Victor Stroe - Planning Director, Marian Ionescu - Social Media, Matei Psatta - Social Media, Anca Pantus - PR Manager

Starcom Mediavest Group
Alexandra Iavorschi – Media Director, Roxana Buha - Media Manager

MSLGROUP The Practice
Oana Bulexa – PR Director

Multimedia Est:
Andrei Amarfoaie – Director, Toma Velio - DOP Lighting Cameraman, Ruxandra Stanescu - Post Production, Maria Zaharia - Editor, Dragos Vilcu - Executive Producer

Asociatia Pro Democratia
Ionut Tata –Presedinte, Iuliana Iliescu - Project Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related