
Articole care fac referire la Connex

![[Act & play] Cristian Popa: Mi-am dorit sa fac film romanesc, dar a trebuit sa astept pana la 38 de ani pentru rolul principal in ”Monstri”](https://media.iqads.ro/2020/02/fotojet5-cover-410.jpg)
[Act & play] Cristian Popa: Mi-am dorit sa fac film romanesc, dar a trebuit sa astept pana la 38 de ani pentru rolul principal in ”Monstri”

Mihai Grecea, regizor si supravietuitor Colectiv: Vom reveni la creativitatea genuina. Toata civilizatia umana e creata in jurul povestilor
![[Rezolvam in DTP] Olena Staiculescu (Visual Flux): As reintroduce traffic manager-ul, care este un tampon intre graba clientului si incarcarea cu lucrari a DTP-ului](https://media.iqads.ro/2019/08/olena-staiculescu-cover-410.jpg)
[Rezolvam in DTP] Olena Staiculescu (Visual Flux): As reintroduce traffic manager-ul, care este un tampon intre graba clientului si incarcarea cu lucrari a DTP-ului

Petre Barbu: În „Primul an de marketing”, România arată ca o țară flămândă de libertate, de bunăstare, de idei și planuri
![[Inceputuri #denepretuit] Malina Soare (FF Group Romania), prin 20 de ani de expeditii in marketingul local, cu opriri in 6 piete](https://media.iqads.ro/2019/05/elmec-poza-cover-410.jpg)
[Inceputuri #denepretuit] Malina Soare (FF Group Romania), prin 20 de ani de expeditii in marketingul local, cu opriri in 6 piete
![[Povestea Graffiti BBDO] Geo Iordache: Pe una din usile de la mansarda, unde era creatia, scria "Art is shit, ad is meat"](https://media.iqads.ro/2019/04/iordache3-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Geo Iordache: Pe una din usile de la mansarda, unde era creatia, scria "Art is shit, ad is meat"

Bogdan Costin, început la Saatchi & Saatchi + The Geeks: Io am făcut lucrurile mai încet, mai ardelenește așa, nu m-am grăbit să fiu director de creație cu orice preț
![[În numele publicului] Liviu David: Dacă vrei să ai cât de cât succes în domeniul ăsta, e foarte greu să nu îți vinzi sufletul deloc](https://media.iqads.ro/2018/07/liviu-david-cover-410.jpg)
[În numele publicului] Liviu David: Dacă vrei să ai cât de cât succes în domeniul ăsta, e foarte greu să nu îți vinzi sufletul deloc

Unde nu-i concept, VAI si AMAR de spoturi! Lectiile DUREROASE pe care Rafaela Beldie le-a invatat de la Alexandrescu
![[Folclorul din reclame] Beni Goace: Așadar, reclame mai proaste, la produse, respectiv, mai proaste. Pentru că meritați! Cut!](https://media.iqads.ro/2017/07/19554867-10155404469492086-5930197468344537496-n-cover-410.jpg)
[Folclorul din reclame] Beni Goace: Așadar, reclame mai proaste, la produse, respectiv, mai proaste. Pentru că meritați! Cut!
![[Ce se-ntampla, Artule?] Bob Toma (Publicis): Acum, mai mult ca oricand, toti au vazut o poza misto pe net si brusc stiu cu art direction-ul](https://media.iqads.ro/2017/03/bob-cover-410.jpg)
[Ce se-ntampla, Artule?] Bob Toma (Publicis): Acum, mai mult ca oricand, toti au vazut o poza misto pe net si brusc stiu cu art direction-ul
![[CSR-ul lui 2017] Angela Galeta, Fundatia Vodafone Romania: Tot mai multe companii aleg domeniile in care se implica in urma unor studii de piata, tinand cont de asteptarile si nevoile comunitatii](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-fundatia-vodafone-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Angela Galeta, Fundatia Vodafone Romania: Tot mai multe companii aleg domeniile in care se implica in urma unor studii de piata, tinand cont de asteptarile si nevoile comunitatii

Ovidiu Stanciu. Ilustrator de meserie, fuse si la agentie, dar creatia nu se ponteaza, ci se "freelanseaza"

Cristina Hanganu se alatura echipei Lidl in pozitia de Director de Comunicare si CSR incepand cu luna septembrie 2016
![[CV de agentie]: Hortensia Nastase, Lowe: Clasicul spot TV nu isi mai face treaba de unul singur. Consumatorul este un extraterestru](https://media.iqads.ro/2015/10/hortensia-nastase-vice-presedinte-creative-services-lowe-v1-cover-410.jpg)
[CV de agentie]: Hortensia Nastase, Lowe: Clasicul spot TV nu isi mai face treaba de unul singur. Consumatorul este un extraterestru

Pro si contra Golden Drum. Mihai Coliban: GD nu a reusit niciodata sa aiba relevanta globala si aici va pierde, in cele din urma
![[Creativul manager] Mihai Fetcu: Nu am avut nicio retinere, desi dupa intalnirea in care am fost anuntat CD, cineva mi-a soptit la ureche: "iti dau maxim 3 luni"](https://media.iqads.ro/2015/10/mihai-fetcu-cover-800-cover-410.jpg)
[Creativul manager] Mihai Fetcu: Nu am avut nicio retinere, desi dupa intalnirea in care am fost anuntat CD, cineva mi-a soptit la ureche: "iti dau maxim 3 luni"
![[Din agentie, la client] Valentin Stoenescu, in prima zi la client: M-am intors buimac la birou si mi-am dat seama ca nu o sa ajung sa ii cunosc pe toti niciodata](https://media.iqads.ro/2015/09/20150906-133404-resized-cover-410.jpg)
[Din agentie, la client] Valentin Stoenescu, in prima zi la client: M-am intors buimac la birou si mi-am dat seama ca nu o sa ajung sa ii cunosc pe toti niciodata

Valentin Vacarus (Godmother): Ce trebuie sa se inteleaga este faptul ca nu e vorba de "o reclama la ANAF", ci de o campanie de constientizare care vizeaza publicul platitor de taxe

Andreea Paduraru: Regizor si femeie inca par doua notiuni care nu se pot manifesta simultan cu succes. Regizor si roman este un alt paradox aparent

Andu Radu (MultiMedia Est): Marea calitate a montajului de reclame e ca te invata - pe tine, ca editor - sa povestesti mai bine decit orice altceva

Sorin Tranca si Bojan Spasic (Friends/TBWA), de 16 ani cuplu creativ: Orice cearta am avea, cand apare un brief, totul inceteaza

Serban Alexandrescu la 17 ani de Headvertising: Am mai umblat la butonul "orgoliu" – care nu e inchis, insa – doar e dat la mediu
![[Romanismul si publicitatea] Carmen Tiderle: Pentru ca multi dintre noi au trait in comunism, suntem sau ar trebui sa fim foarte susceptibili la cuvinte mari fara acoperire](https://media.iqads.ro/2015/02/unknown-1-cover-410.jpg)
[Romanismul si publicitatea] Carmen Tiderle: Pentru ca multi dintre noi au trait in comunism, suntem sau ar trebui sa fim foarte susceptibili la cuvinte mari fara acoperire
![[Clisee in publicitate] Victor Stroe: Visul meu secret nu e legat de Cannes sau D&AD, ci vreau ca toate brandurile de pe mapamond sa foloseasca sintagma "Oriunde, oricand"](https://media.iqads.ro/2015/01/10942205-10152900774998889-210173900-n-cover-410.jpg)
[Clisee in publicitate] Victor Stroe: Visul meu secret nu e legat de Cannes sau D&AD, ci vreau ca toate brandurile de pe mapamond sa foloseasca sintagma "Oriunde, oricand"
![[Tinerii din agentii - Saatchi & Saatchi] Cristina Soricel: In prima zi de internship mi s-a dat un job: sa "stilizez" o sageata. Am lucrat toata noaptea](https://media.iqads.ro/2014/10/cristina-cover-410.jpg)