Laura Iane, despre banci si reclame: Folosim umorul si comunicarea uschita pentru oameni tineri, dar nu le oferim credite pentru ca au venituri liberale. Nu suna prea bine

Laura Iane, despre banci si reclame: Folosim umorul si comunicarea uschita pentru oameni tineri, dar nu le oferim credite pentru ca au venituri liberale. Nu suna prea bine

Prin urmare, coerenta intre mesaj si produs e esentiala, spune Laura Iane (Co-creative director, Centrade | Cheil). Cele mai importante schimbari care s-au produs in comunicarea financiara, in ultimii zece ani, au fost criza si digitalizarea, spune ea: “Smart Banking-ul (internet banking-ul) era SF acum 10 ani”. Promovarea bancilor, desi tine cont de reguli stricte, a inceput sa se diferentieze, dar nu s-a debarasat, inca, de stereotipuri.

 

Prima campanie zdravana la care am lucrat a fost campania de imagine pentru Raiffeisen Bank aproximativ acum 10 ani.

A fost o campanie “ca la carte”. Raiffeisen Bank avea nevoie sa isi revitalizeze imaginea si sa se aseze intr-un teritoriu clar undeva in mintea oamenilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related