
Articole care fac referire la Co-Creative Director


Murfatlar Vinul lansează platforma de comunicare "Jumătate vin, jumătate viață", o campanie semnată Propaganda

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Aquila anunță lansarea campaniei 360^ Dezghețat în bucătărie – o campanie curajoasă marca Gradena, semnată Propaganda

“Memoria Gustului de vară – Pe urmele focului”. Rețete gătite la foc deschis de chef Alex Petricean cu produse Hanul Boieresc de la PENNY

Îmi trebuie, îmi iau - noua campanie BRD, semnată de Propaganda, îți arată că nerăbdarea e o virtute

Maternitatea Ursuleților și Biroul de Gheață - activările MAINSTAGE I THE AGENCY la UNTOLD pentru Salvați Copiii România
![[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare](https://media.iqads.ro/2023/03/fotojet11-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare
![[Refresh creativ] Laura Iane: Ce e important pentru mine, acum, este să avem și un impact pozitiv în lume. Simultan cu toată lista de KPI de business, bineînțeles](https://media.iqads.ro/2023/01/fotojet-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Laura Iane: Ce e important pentru mine, acum, este să avem și un impact pozitiv în lume. Simultan cu toată lista de KPI de business, bineînțeles

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Artiștii și-au terminat lucrul pe strada lui George. Este rândul publicului si al juriului să aducă desenele în realitate

Strada lui George nu mai are răbdare. Mai sunt 2 săptămâni în care vă puteți înscrie în galeria posibilă a Bucureștiului
![[Pe strada lui George] Arpad Rezi: Arata-mi ce arta stradala ai si iti voi spune in ce fel de oras locuiesti](https://media.iqads.ro/2019/08/thumbnail-rezi-a-small-cover-410.jpg)
[Pe strada lui George] Arpad Rezi: Arata-mi ce arta stradala ai si iti voi spune in ce fel de oras locuiesti

George te vrea expus. Inscrie-ti designul in competitia Future Artists @ George Street Gallery si sterge de tot griul din zona Pipera

Campania de repoziționare a brandului •calif realizată de MAINSTAGE | THE AGENCY s-a clasat pe locul al II-lea la categoria Best Use video la Webstock 2018

Seara YP dedicată Marketingului de Festival se întoarce cu o nouă ediţie pentru a raspunde cererii mari din partea participanţilor

Seara YP dedicată Marketingului de Festival se întoarce cu ediţia 2018. Campaniile celor mai mari festivaluri din țară, dezbătute la eveniment
![[IQ-ul creativ din publicitate] Marius Tianu: Marcomm-ul romanesc e suficient de mare incat sa acomodeze orice: de la exaltare la maiestrie si prostie](https://media.iqads.ro/2016/03/marius-cover-800-cover-410.jpg)
[IQ-ul creativ din publicitate] Marius Tianu: Marcomm-ul romanesc e suficient de mare incat sa acomodeze orice: de la exaltare la maiestrie si prostie

Laura Iane, despre banci si reclame: Folosim umorul si comunicarea uschita pentru oameni tineri, dar nu le oferim credite pentru ca au venituri liberale. Nu suna prea bine

Laura Iane (Centrade): Cred ca fiecare dintre noi e dator sa riposteze in fata discriminarii si a stereotipiilor
![[Clisee in publicitate] Laura Nedelschi: Detergentul obisnuit nu mai exista. A murit anonim intr-o garsoniera confort 2 din Rahova](https://media.iqads.ro/2015/01/ln-cover-410.jpg)