Articole care fac referire la Laura Iane
buniz, un brand care miroase a bine. Povestea unei construcții de brand cu sens, semnată COPERA Branding
pastel și Danubius Exim modelează viitorul industriei fiscale și comerciale românești printr-un parteneriat strategic, exclusiv
pastel desemnează câștigătorul competiției de briefuri creative: campania în valoare de 18.000 de euro merge către Asociația InspirAction
„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor
[Punct. Și de la capăt] Laura Iane: Indiferent de an, de trend, de generație, să fii un om bun este o alegere pe care ar trebui să o facem mai des
AVON și pastel au dăruit ÎNCREDERE celor 500 de reprezentați AVON în cadrul evenimentului anual, Conferința Liderilor
[Start in industrie] Ana Levința, Cristian Petre & Alexandru Matei: Lumea are impresia că pe noi ne lovește inspirația încontinuu. De fapt, inspirația vine fix când și de unde nu te aștepți
Un parteneriat bazat pe încredere: pastel și FAN Courier lansează prima campanie dezvoltată împreună
pastel redefinește conceptul de aventură și creează un nou brand local, Camper Mapper, divizia de rulote și autorulote Trust Motors
pastel împreună cu AVON și Jacobs participă la Brief Marathon, organizat de Facultatea de Comunicare și Relații Publice din SNSPA
[Creative 2023] Laura Iane: Mi-aș dori mai multe proiecte gândite pe termen mai lung de 15 secunde. Parcă prea uităm tot ce trece pe lângă noi
[Refresh creativ] Laura Iane: Ce e important pentru mine, acum, este să avem și un impact pozitiv în lume. Simultan cu toată lista de KPI de business, bineînțeles
[Veterani in publicitate] Laura Iane: Long copy-ul și craftul au fost înlocuite de OMG! și content care expiră în 3 secunde. Producțiile TV de 3 zile au fost înlocuite de live-uri pe Facebook
[Gen Z] Laura Iane: Generația Z este extrem de creativă în felul în care își trăiește viața. Se exprimă ușor și generează foarte mult content
pastel câștigă pitch-ul de employer branding Molson Coors Global Business Services și construiește sub conceptul „Hold my beer”












































