Articole care fac referire la Raiffeisen
Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri
Raiffeisen Bank: Parteneriat în premieră cu Form Café și Form Space, două dintre cele mai populare spații de distracție din Cluj-Napoca
Creativity4Better 2025: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business continuă cu o nouă ediție la București, în data de 12 Noiembrie
Raiffeisen Private Banking este Romania's Best International Private Bank și Romania's Best for Sustainability la Euromoney Global Private Banking Awards 2025
Studiu Raiffeisen Bank: Femeile din România, tot mai atente la viitorul lor financiar: economisesc și caută siguranță
Doar 22% dintre IMM-urile românești folosesc soluții digitale – LIFE IS HARD lansează un calculator pentru a ajuta companiile să recupereze decalajul
Raiffeisen Bank prezintă prima generație de bankfluencers – un altfel de influenceri care vorbesc pe limba ta despre banking
Raiffeisen Bank lansează TRAVEL AROUND THE WORLD. Asigurarea de călătorie de tip abonament anual este disponibilă 100% digital, direct din aplicația de mobile banking
Peste 1 milion de români au accesat inovația Raiffeisen Smart Finance pentru inițierea de planuri financiare
Cardul Galben Care Face Bine de la Raiffeisen Bank – noul instrument financiar prin care faci o faptă bună în fiecare zi
Raiffeisen Bank sprijină Dăruiește Viață cu 1 milion de euro și lansează, în premieră, Cardul Galben Care Face Bine
20 de proiecte câștigătoare ale granturilor totale de 1 milion de euro în cadrul Raiffeisen Comunități, acceleratorul de ONG-uri în sustenabilitate
Bestjobs: 8 din 10 companii au majorat salariile angajaților în 2023, în contextul în care deficitul de specialiști și nevoia de recrutare au rămas la un nivel ridicat
3 povești care ne unesc. O campanie Raiffeisen Bank România, semnată de Publicis și Publicis Relations
Laura Mihăilă, Raiffeisen Bank: Bankingul 1:1 are la bază personalizarea. Este despre nevoile, planurile și dorințele fiecărui client
Edenred România și Raiffeisen Bank lansează un parteneriat pentru a facilita accesul clienților IMM la beneficiile extrasalariale oferite de Edenred
Laura Mihăilă Andrei a preluat rolul de director și coordonator al ariei de Marketing, Comunicare și Customer Experience la Raiffeisen Bank
Festivalul SoNoRo 17 – o călătorie în care muzica și rafinamentul își dau întâlnire în trenul Orient Express
Agenția Ideologiq își extinde portofoliul de clienți și realizează rebrandingul și comunicarea lanțului de restaurante fast-food DABO®
Godmother organizează cea de-a treia ediție Agribusiness 4.0, cel mai mare târg virtual de agricultură din România
Agenția Ideologiq dezvoltă platforma Banometru și coordonează comunicarea digitală a programului gratuit de sănătate financiară
Agenția de marketing și tehnologie Ideologiq anunță un parteneriat nou cu Unifiedpost Business Solutions și începe comunicarea pentru platforma Banqup
Agenția Ideologiq încheie anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,2 milioane EUR, o creștere semnificativă de 55% comparativ cu anul precedent
Compania de servicii digitale Ideologiq dezvoltă platforma de garanții Michelin Guarantee Plus România
„O gură de sănătate”, noua campanie semnată de compania Ideologiq și agenția Headway pentru Clinica Dentară Victoria
Compania Ideologiq donează 10.000 euro pentru ProfAid KIT, prima platformă educațională ce oferă instrumente inovative de management comportamental, pentru copiii cu tulburări din spectrul autist
România, pe harta marketingului european: Ideologiq și Academia de Studii Economice din București organizează Conferința Anuală a Academiei Europene de Marketing, în premieră în România
Compania Ideologiq anunță o cifră de afaceri de 800.000 euro în prima jumătate a acestui an, o creștere cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut
„Între 1 și 2 sunteți voi” – noua campanie de conștientizare despre rolul fiecăruia în protejarea mediului înconjurător, semnată de agenția de marketing digital Ideologiq pentru brandul Alpla
Compania Holcim lansează „ECONCEPT - Materiale pentru viață” în colaborare cu agenția de comunicare digitală Ideologiq















![[Case Study] Heraldist pentru Raiffeisen Bank - Hai! Avem de repornit o țară](https://media.iqads.ro/2021/01/banner1-cover-410.jpg)












