Ce nu stiam ieri: Femeile nu sunt obiecte

Ce nu stiam ieri: Femeile nu sunt obiecte

Desi chestia asta este auzita in fiecare zi, in diferite contexte si ocazii, nimeni nu mai sta sa o asculte.

Normal ca femeile nu sunt obiecte, spun conducatorii revistelor de femei si de barbati in timp ce retuseaza trupul de pe coperta, bineinteles ca femeile nu sunt obiecte, rad si publicitarii in timp ce dau directii spoturilor sexiste si tot asa. De la intelegerea notiunii si pana la aplicarea ei, o etapa este mereu sarita.

Cei de la Badger & Winters si-au propus sa fie provocatori in acest sens, poate, cine stie, gandul in fapta se va transforma cu ajutorul acestui video de doua minute si jumatate intitulat "We Are #WomenNotObjects."

In el, femeile arata diferite reclame sexiste si apoi le comenteaza. “Imi place sa fac sex oral sandvisurilor”, spune un exemplar al sexului feminin cu o reclama la Burger King in brate. Nici Tom Ford nu este iertat, in special reclamele lui la parfum: “Cheia spre inima mea? Un barbat cu parfum de vagin”.

Si, ca sa fie siguri ca oamenii inteleg despre ce e vorba, video-ul se incheie cu mesajul: “Sunt mama, fata, sora, colega, sefa ta. Nu imi vorbi in felul asta”.

Surprinzator, insa, CEO-ul agentiei care a realizat acest video, Madonna Badger, are si ea pacatele ei in acest sens: a creat reclamele Calvin Klein din anii 90, cu Marky Mark si Kate Moss, topless.
Intr-un interviu pentru Wall Street Journal, ea isi asuma vina si spune ca noua campanie vrea sa vorbeasca cu sinceritate despre acest subiect.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related