BenneFit, inovatie strategica in campania TV. Transferarea conceptului de creatie in multiple ocazii de consum sau cum te poti asocia in mod relevant oricarei ocazii

Marca BenneFit a lansat in aceasta primavara campania de comunicare la nivel national „Mereu Fit cu BenneFit”, o campanie cu si despre o noua gama de snacks-uri sanatoase – minigrisinele BenneFit.

La putin timp dupa lansarea executiei TV de 30 secunde, au aparut, precum ghioceii, vignettele de 10 secunde create pe ocazii de consum relevante sezonului, „lipite” pe lifestyle-ul grupului tinta si in consecinta, produsul integrat in ocazii de consum pe cat de diverse, pe atat de numeroase: BenneFit, potrivit pentru prima saptamana din martie - Ziua Mamei, ca un cadou gustos si sanatos, BenneFit de post, perfect pentru Postul religios si BenneFit, o gustare satioasa pentru drum, gandit pe nevoia familiilor de iesi in natura, odata cu venirea primaverii si a caldurii, plus alte ocazii identificate ca fiind cheie in segmentul snacking.

 

"In afara relevantei produsului catre consumatori si strategia de exceptie prin care venim cu aceste completari declinate pe ocaziile de snacking relevante grupului tinta, exista si o ratiune de costuri la mijloc, durata spotului si costurile aferente plus distributia de continut diversificat in TV. Este fara precedent aceasta abordare si consideram ca, cel putin la nivel de eficienta costuri media, expunerea pe care o pot oferi vignettele ca si reminder pentru campania principale, este competitiva la nivel de vizibilitate si economica la nivel de costuri", au declarat reprezentantii companiei.

 

Produsul BenneFit se gaseste in cinci sortimente -  BenneFit Omega 3 cu seminte de in, BenneFit cu ulei de masline, BenneFit cu tarate, BenneFit cu chimen, BenneFit picant. Campania de lansare a constat in spot TV principal si vignette secundare, online si focus special catre segmentul IKA.

 

Echipa:

Client: Lidas
Brand: BenneFit
Agentie de creatie: Brand Support
Casa de productie: DIUD Film
Agentie de media: Spoon Media



Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related