Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media.
Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date cu expertiza in gestionarea comunicarii pe platformele digitale (Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat, Twitter, LinkedIn etc) si sa livreze rezultate masurabile clientilor.
Spoon abordeaza mediul digital prin identificarea corecta a segmentelor de audienta cu care doresc sa interactioneze brandurile in fiecare platforma digitala in parte, propune mecanisme de abordare si continut specific fiecarei platforme, alaturi de setarea si urmarirea in timp real a obiectivelor de comunicare si a investitiilor media cu garantarea obiectivelor de business.
Spoon intelege noua paradigma din marketing si triunghiul content-audienta-canal, optimizeaza comunicarea in timp real si urmareste in permanenta rezultatele.
"In mediul digital contextul conteaza cel mai mult iar momentul de consum al informatiei determina relevanta mesajului de brand catre audienta. Fiecare platforma de comunicare digitala are propriile ei particularitati si acest lucru determina abordarea creativa si tipologiile de obiectivele pe care le poti urmari.
Oferim in permanenta suport clientilor pe parcursul implementarii campaniilor de comunicare, impartasim cu ei noutatile din industrie si impreuna testam abordari noi pentru a intelege reactiile si a ne plia pe preocuparile audientei.".
Claudia Chirilescu (Spoon)
Servicii
ANALIZA DATE
Analiza datelor este esentiala in dezvoltarea strategiei si optimizarea bugetelor de media. Concluziile trase din analiza datelor influenteaza in mod direct creatia. Noi analizam datele in timp real si oferim feedback clientului si echipei de creatie.
STRATEGIE CU VALOARE ADAUGATA
Bugetele investite in media trebuie sa produca rezultate in business. De aceea este nevoie de optimizare dinamica. Mediul online iti permite sa testezi cu usurinta diverse directii creative iar noi incurajam clientii sa aiba o abordare centrata pe consumator, sa identifice din interactiunea cu acesta cat mai multe insight-uri si sa le exploateze in abordarea creativa.
NEGOCIERILE DAU PUTERE BUGETELOR
Ne place sa fim proactivi in negocierile pe care le facem in numele clientilor. Suntem transparenti in relatia cu partenerii, clientii si furnizorii, pentru ca vrem sa construim relatii durabile si de incredere.
- MEDIA PLANNING
- MEDIA BUYING
- PROGRAMATIC BUYING
- PERFORMANCE MARKETING & LEAD GENERATION
- COMMUNITY MANAGEMENT
- SOCIAL MEDIA STRATEGY
- SOCIAL MEDIA CONTENT
- SOCIAL MEDIA ACTIVATION
- REMARKETING
Portofoliul de clienti:
Delaco, Heidi Chocolate, Therme Bucuresti, PepsiCo (7Up, Mirinda, Evervess), Givenchy, Integral Educations, Lurpak, Milkana, Litomove, Mollers, Stada, Profi, bauMax, Farmec, Promenada, Actavis, Cosmote, Kaufland, Praktiker, Medicover, Montebanato, Paravion, Happy Tour, Holcim, Adesgo.
Echipa de management
Claudia Chirilescu - Director General


![[Work & Self] Claudia Chirilescu: Dacă nu am avea și eșecuri, nu am ști să ne redresăm dintr-un eșec. Să înveți să mergi mai departe, cu o nouă lecție în buzunar, este valoros](https://media.iqads.ro/2025/10/foto-chirilescu-claudia-cover-410.jpg)






![[Creative 2023] Claudia Chirilescu: Creativitatea se dezvoltă bine când contextul e dificil. Confortul e de multe ori inamicul ideilor noi](https://media.iqads.ro/2023/03/foto-claudia-chirilescu-mentor-iaa-cover-410.jpg)







![[Veterani in Media] Claudia Chirilescu: Îmi doresc să revenim la principiile fondatoare ale advertisingului](https://media.iqads.ro/2022/02/claudia-chirilescu-foto-cover-410.jpg)
![[Regizor în 30 sec] Florin Babei: Din păcate cred că ne îndreptăm din ce în ce mai mult spre drumuri deja pavate și proiecte cât mai safe](https://media.iqads.ro/2021/04/thumbnail-58986781-138513390559215-188777075767973832-n-cover-410.jpg)



![[Media 2021] Claudia Chirilescu: Crizele si frica duc la scadere economica si implicit la scaderea investitiilor din publicitate, deci acest echilibru este foarte delicat](https://media.iqads.ro/2021/01/thumbnail-poza-claudia-martie-2020-cover-410.jpg)


![[Noul context] Claudia Chirilescu: Vor aparea servicii noi, clienti noi, nevoi noi, la care noi ca industrie ne vom raporta](https://media.iqads.ro/2020/04/thumbnail-image0-cover-410.jpg)


![[Trenduri 2020] Claudia Chirilescu: Anul 2020 va fi anul simplitatii, al redescoperirii a ceea ce este important pentru fiecare dintre noi](https://media.iqads.ro/2020/02/poza-alb-negru-claudia1-cover-410.jpg)



![[Reguli de pitch] Claudia Chirilescu (Spoon): Intr-o piata mica, guvernata de aceiasi jucatori de aproximativ 20 de ani, regulile se schimba greu](https://media.iqads.ro/2019/09/foto-claudia-chirilescu-mentor-iaa1-cover-410.jpg)
![[Media Trends] Claudia Chirilescu: Consumul de TV coincide cu momentul de consum multiscreen, audio inseamna digital sau podcast, news inseamna social feed si search.](https://media.iqads.ro/2019/03/foto-claudia-chirilescu-mentor-iaa-1-cover-410.jpg)
![[Omul si brandul] Ioana Marica (Heidi Chocolate): Din copilarie ii admiram imaginea premium, creativitatea si manufactura cu origini elvetiene](https://media.iqads.ro/2019/02/5d4-2703-cover-410.jpg)
![[SoMe 2019] Laurențiu Ion (PepsiCo): Story-urile au devenit a doua natură a conținutului. Cu cât par mai spontane, mai nefinisate, cu atat mai eficiente pot fi](https://media.iqads.ro/2019/01/laurentiu-ion-cover-410.jpg)



![[Noii publicitari] Luiza Barbu (Spoon Media): A fost un șoc să descopăr că publicitatea nu se pupă mereu cu ce înțelegeam eu ca fiind "estetic", după 5 ani de facultate de arte](https://media.iqads.ro/2018/06/poza-cover-410.jpg)
![[Media in 2018] Claudia Chirilescu (Spoon Media): "Vad o saturare in ultimii ani a mediul TV, un mediu de referinta pentru majoritatea advertiserilor traditionali"](https://media.iqads.ro/2018/02/2016-09-14-claudia-patrata-cover-410.jpg)


![[La cald, dupa Cannes] Claudia Chirilescu (Spoon): Consumatorii au aversiune fata de acest concept “publicitate” si noi trebuie sa intelegem asta](https://media.iqads.ro/2017/06/dsc-0153-cover-410.jpg)
![[Case Study] The HUB Partners - J&B/PP Distributors Romania - "Blending Spirits"](https://media.iqads.ro/2017/06/jbcover-cover-410.jpg)


![[Schimbari in media] Mihaela Ganea (Spoon): Mediul digital a contribuit la o apropiere a agentiilor de media cu cele de creatie](https://media.iqads.ro/2017/02/mihaela-ganea-43-cover-410.jpg)



![[Can-Cannes 2016] Claudia Chirilescu: Toate entitatile prezente la Cannes au punctat transformarile prin care trec fiecare, ca organizatie, pentru a se adapta la noua realitate culturala si economica](https://media.iqads.ro/2016/06/collageddwdw-cover-410.jpg)









