DDB Romania a lansat campania “Distractie placuta in Romania” pentru reinnoirea canalului TV Comedy Central

Canalul TV Comedy Central a lansat campania “Distractie placuta in Romania”, dezvoltata de DDB Romania. Astfel, pe 20 septembrie, singurul canal de televiziune global de comedie a introdus grila reinnoita cu programe adaptate in mod specific si dedicate spectatorilor romani.

Acum, canalul TV are si mai mult continut local multumita unei serii de productii 100% autohtone dedicate in mod special telespectatorilor romani, difuzand in acelasi timp si productiile internationale precum: South Park, Familia mea dementa, Teoria Big Bang, Doi barbati si jumatate, productii foarte apreciate de acestia.

 

"Noua grila de programe Comedy Central mizeaza pe o pondere mult mai mare a continutului local, aducand pe micul ecran doua seriale produse in Romania: al doilea sezon al <<Comedy Club>> si serialul de teatru de papusi <<Morr toti dusmanii>>, seriale care reunesc numerosi comedianti indragiti de publicul roman. Schimbarile pe care le-am facut au fost rezultatul unei analize atente a nevoilor, a cererii si a gusturilor telespectatorilor din Romania, transformand grila Comedy Central intr-o propunere unica pe piata de media locala. Ceea ce ne-am dorit prin aceasta campanie a fost sa demonstram relevanta si dedicarea canalului TV fata de versatilul umor romanesc.", a declarat Zoltan Kabai (Director regional de programe al Comedy Central).

 

Directia strategica si creativa a campaniei a pornit de la conceptul “Comedy Central, fata in fata cu realitatea romaneasa”. Mai exact, au fost identificate acele aspecte cu care romanii se fac remarcati fata de celelalte popoare, acele particularitati care pot fi catalogate drept “obiceiuri ciudate” de catre straini, dar pe care romanii exceleaza in a le ironiza, in celebra cheie a hazului de necaz.

Astfel, la o privire mai atenta asupra lucrurilor care-i fac pe romani unici se regaseste pe deoparte relatia romanilor cu regulile si pe de alta parte obiceiurile ortodoxe-balcanice.

Pentru a comunica intr-un limbaj umoristic usor recognoscibil, executiile campaniei se folosesc de insighturi extrem de specifice poporului nostru. Ce a urmat in comunicarea mixta – brand & serial TV – a fost sa ne folosim in primul rand de serialele cele mai relevante pentru sustinerea indicatorilor de brand (likeability) si, in al doilea rand, de cele cu cea mai marea afinitate pentru public.

 

"Ideea creativa din spatele campaniei a fost integrarea personajelor din serialele celebre ale canalului TV in realitatea romaneasca, punandu-le in situatii foarte cunoscute si relevante pe plan local. Astfel, celebrul personaj Kenny din <<South Park>> este intampinat cu coliva, iar Brian, cainele din <<Familia mea dementa>>, este fugarit de maidanezi, in semn de bun venit", a declarat Costin Milu (Creative Director DDB Romania).

Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.



Companii

Sectiune



Related