The Name Of The Game: Engagement. Ai intrat în eveniment, trebuie să joci

The Name Of The Game: Engagement. Ai intrat în eveniment, trebuie să joci

Suntem noi, Producătorii, Marcom Hub, în relație simbiotică cu Companiile. Despre asta vorbim, fără haz de necaz, dar, totuși în spirit relaxat, spre ludic.

Pornim de la premisa, poate riscantă - dar suntem pe tărâmul paginii albe, aici se poate întâmpla orice! – că aceste două entități, Producătorul și Compania, se află în impas.

“Nu mi-e clar ce vreau, dar să fie altfel, versus nu prea știu ce să-ți propun, dă-mi un brief mai clar; mi-e teamă că iar se vor plictisi oamenii versus e mult prea mult să aducem o orchestră simfonică și si să prezinte Florin Piersic? Păi, da...”

Iar impasul se poate adânci, uneori. Dacă vorbim la nivel uman, izolarea, lipsa de contact direct cu clienții, cu colegii, pot duce la un sentiment de însingurare, de abandon chiar. Copiii, de exemplu, mai ales cei mici, suferă de pe urma lipsei de comunicare. Iar copiii comunică și învață mai ales prin joc!

Am căutat și noi în ultimul an răspunsuri în decor, în text, în lumină, în cadouri, în muzică – și… e pe-acolo, pe undeva. Răspunsul la întrebarea deplin justificată a companiei “Cum facem să fie altfel evenimentul meu?” e pe-aici, se joacă cu noi. Simțim că ar fi momentul în care Producătorul invită Compania la o provocare. Altfel spus, hai la joc!

 

Jocul! Privit ca nevoie de distragere de la cele zilnice, își găsește, iată, un drum nou. Se… joacă cu el însuși și se reinventează.

Poate acum, în aceste zile – devenite săptămâni, devenite luni… în care ne apasă pereții și incertitudinile, jocul, ca nevoie de activitate ludică, de distragere și de distracție, devine nu doar o posibilitate, variantă sau moft. Devine supapă. Condiție sine qua non. Sare și piper. Experiențele anului scurs arată că training-ul, brainstorming-ul, teambuilding-ul, sesiunile de awareness, în fine, orice este numit generic eveniment online, trebuie să iasă din tiparul devenit, în atât de scurt timp, învechit!

Lucrurile se schimbă mai repede, noi suntem mai ușor de plictisit, exprimarea umană în online este limitată, iar evenimentul pe care totuși trebuie să-l ținem și-l vom ține! - pare, pe cale de consecință, gata etichetat: anost. Dar, oare, jocul – jocul acela clasic, jocul la definiție, cel pe care îl jucau, sau îl priveau la TV nu doar părinții, dar și bunicii, game-show-ul așadar, nu este o soluție?

Este. Este o soluție simplă, salutară, binevenită și certificată, istoric și statistic. Jocul, game-show-ul, s-a reinventat într-adevăr și, deși același, a căpătat nume ceva mai prețioase:

TV STYLE GAMES, GAME SHOW EVENTS, CORPORATE GAMES, TEAM BUILDING SER-VICES.

Ok. Se pot lua, în continuare, jocurile Vrei să fii milionar sau Roata norocului. De câte ori nu am vrut să jucăm și noi, de acasă? Mai ales că știam răspunsurile?

Ei bine, acum putem. Odată integrat jocul într-un eveniment mai amplu sau de sine stătător, platformele de evenimente ne oferă această oportunitate: să jucăm, să ne implicăm, să nu ne plictisim. Să câștigăm. Noi preferăm, știm și putem să croim jocul exact pe măsurile evenimentului. În plus, ne-am dat seama de ceva ce nu e deloc de joacă. Nu poți juca un meci de handbal, de exemplu, cu portarul coechipier în Brașov și cu centrul atacant la Constanța, dacă tu ești pe teren în București. Așa că am pus totul aici, la dispoziția companiei: studioul, echipamentele Audio – Video, soluția de transmisie, echipa de creație – gata să-ți compună scenariul și conceptul, echipa de producție – gata să transforme tot ce e scris în realitate.

 

O mărturisire de final. Dacă noi nu am fi Marcom Hub, producători de evenimente online taylor-made, ci am fi în rolul Companiei, am juca. Se știe, ai intrat în eveniment, trebuie să joci!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Marcom Hub

Marcom Hub este un showroom de tehnologie creat exclusiv pentru profesionistii din industriile creative si reprezinta o retea de experti care isi propun sa aduca domeniul Marketingului Experiential mai aproape de... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related