Marcom Hub - un spatiu destinat experientelor si experientei

Marcom Hub - un spatiu destinat experientelor si experientei

Marcom Hub este un concept lansat de un grup de parteneri din industria marketingului si comunicarii, avand ca scop fidelizarea si diferentierea partenerilor de business ai fondatorilor Hub-ului. Au pus intr-un singur loc experienta a sute de proiecte de succes din industrii variate. Fie ca esti din farma, banking, fmcg, it, auto sau alte industrii, gasesti aici surse de inspiratie pentru startul proiectului tau de branding, marketing, HR sau comunicare. Marcom Hub este un spațiu dedicat eficientei, inspiratiei, tehnologiei si dezvoltarii profesionale.

"De cand suntem mici, mainile noastre cauta atingere. A mamei, cea care ne linisteste, a colegilor de echipa atunci cand am reusit o performanta pentru validarea noastra, a persoanelor dragi pentru a ne adduce fericire. Suntem orientati spre concret, tactil, spre realitate. Lumea virtualizata, care incape in buzunarul de la blugi, ne-a facut sa intelegem si mai mult ca ceea ce simtim si vedem este mai real decat un gand. De aceea, la Marcom Hub am pus la un loc pentru clientii nostri, tehnologii, printuri creative, standuri, obiecte inteligente, accesorii expozitionale sau pentru evenimente."
Bogdan Botescu (Innovation Evangelist, Marcom Hub)

 

Scopul proiectului este:
- acela de a familiariza comunitatea marketerilor si comunicatorilor cu diversitatea solutiilor propuse, cu tehnologii si modalitati de implementare;
- sa ofere un loc de inspiratie, un accelerator de campanii, prin concretetea solutiilor si materialelor oferite pentru suportul comunicarii de brand si companie;
- sa valorizeze profesionistii din industrie, sa ii aduca impreuna si sa contribuie la dezvoltarea personala a membrilor sai;
- de a oferi o vizita si o experienta memorabilia in incinta hubului.

In prima faza, proiectul este deschis doar partenerilor de business ai celor cinci fondatori, in semn de recunoastere a increderii primate din partea clientilor, accesul facandu-se pe baza unui card de membru emis de catre Hub.

Noutatea pentru sectiunea de consultanta si traininguri este aceea ca se aduc in premiera notiuni de intelligence guvernamental in sfera de marketing si comunicare, in business in general, sub forma de work-shop-uri menite sa ii faca pe participanti sa constientizeze punctele vulnerabile care pot afecta succesul proiectelor. Sectiunile de tehnologie (VR si AR), cele de consultanta de marketing si pe implementare de proiecte sunt sustinute de profesionisti cu experienta bogata, fie aplicat pe proiect (one to one) fie in mici grupuri.

Accesul in premiera la anumite tehnologii detinute pe termen scurt, demo-uri personalizate, workshop-uri gratuite, facilitare de networking personal sau profesional sunt doar cateva dintre avantajele membrilor. 

Partenerii Hub-ului: Biz, GT – agentie de productie creativa, ICSS Romania, Perceptum Marketing Agency, Wisebrand.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Perceptum Concept

Perceptum Concept este o companie cu 7 ani de experienta pe piata romaneasca de marketing si comunicare si un portofoliu de clienti ce cuprinde jucatori de top din domenii precum farma, banking, auto, tehnologie,... vezi detalii »

Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related