Unde esti tu Mercedes, Doamne?

Atunci cind incerci sa faci o reclama calda, care sa respire accesibilitate, din care sa intelegi ca oricine ai fi, acum iti poti permite un Mercedes, exista un singur rezultat. Din punctul meu de vedere, acest rezultat e cu necesitate gresit. Poate promotia prinde, se vind mai multe masini, dar pe termen lung, marca respectiva are de pierdut.

Obiectul
Am in fata o reclama, nu stiu daca singulara, pentru o promotie la Mercedes clasa C. In imagine vedem trei fotografii cu un barbat in jur de 35 de ani, imbracat cu camasa, dar fara cravata si sacou, care s-a "pozat" linga un Mercedes. Presupunem ca e al lui, sau macar ca are un contract de leasing si ca dupa ce va termina de platit, masina va deveni chiar a lui. Fotografiile respective sint "aruncate" cit mai omeneste posibil pe o masa de lemn "natur" impreuna cu alte citeva elemente. Despre ele putin mai jos.
Headline-ul: "S-a dus sa-si ia un calculator nou si s-a intors cu un Mercedes."
Ginduri despre imagine
Nu stiu altii cum sint, dar nasului meu fin imaginea din aceasta reclama ii miroase a incropeala. Si parca nu cadreaza cu Mercedes un vizual facut pe genunchi in biroul din spate. Sa ma explic.
Statistic sintem obisnuiti sa vedem in reclamele la masini cite o fotografie mare cu masina respectiva surprinsa artistic de un fotograf foarte priceput. Distanta, implicita si implicata, are un rol clar in crearea unei aure in jurul masinii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related