ACTIV AD Communication sustine Dragobetele autentic

Acest articol este in modul preview. Nu este vizibil pe site. Nu ii da share in acest moment.

Agentia ACTIV AD Communication a promovat de Dragobete iubirea tinereasca, pentru cei cu simt al umorului si spirit inteligent de gluma.

Astfel agentia a lucrat cu mult entuziasm la o campanie care sustine tocmai acest credo: iubirea autentic romaneasca. Si cine altcineva o putea initia decat un brand autentic romanesc? Asa s-a nascut campania "De Dragobete Iubeste ROManeste".

Ideea creativa pentru intreaga campanie, vizualurile de campanie si declinarile ulterioare ale elementelor suport pentru comunicarea in-store apartin Agentiei ACTIV AD Communication.

Campania presupune si promotii in-store in lanturile de magazine Real, Pic, Carrefour si Kaufland cu premii instant autentic ROManesti: tricouri, magneti de frigideri si batoane ROM.

Campania beneficiaza de suportul site-ului de promotie www.romautentic.ro, unde toti indragostitii sunt asteptati sa-si exprime sentimentele autentic ROManesti. De asemenea, colaborarea cu Radio 21 pentru emisiunea "Fabrica DeMenta" a insemnat cursuri gratuite de cucerit in fiecare dimineata.

ACTIV AD Communication are o experienta de 9 ani pe piata locala de advertising si ofera servicii de creatie si strategie TTL, fiind apreciata pentru ideile sale neconventionale. Printre clientii agentiei se numara: Henkel Romania, Germanos, Tarom, Coface Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ACTIV AD

Who we are We are a creative and independent advertising agency that started 21 years ago with one thought in mind: that of succeeding in advertising. Some might have found it little, but this thought of ours to... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related