Ce va scrie pe cartea de vizitia a lui Serban Alexandrescu?

Editia numarul 22 a emisiunii AdCouture aduce in prim plan Premiile de Excelenta ale industriei de marketing si comunicare., care au fost decernate pe 18 februarie in cadurl Balului IAA. Aflata la a doua editie, gala de premiere a adus o rasplata simbolica pentru cei care prin viziunea si talentul lor au creat noi standarde de Excelenta in industria de comunicare. Laureatii acestei editii au fost : Mihai Barsan(Ursus Breweries), Bogdan Nitu (Webstyler), Elena Ionita (Leo Burnett), alaturi de Maria Pichiu si Raluca Mihailescu (P&G), Gabriela Lungu (The Practice), Rafael Treguer (Dacia Renault), Serban Alexandrescu (Headvertising), Paula Herlo si Cosmin Stan(PRO TV), Mihnea Gheorghiu (student la Miami AdSchool), Dan Puric. De asemenea, a fost recunoscut meritul companiei Petrom in zona de CSR, importanta initiativelor similare ale Realitatea TV sau demersurile Fundatiei Dinu Patriciu.

La rubrica "Insider" a fost invitat Serban Alexandrescu, fost Director de creatie la Headvertising. Serban a dezvaluit motivele care l-au determinat sa ia decizia de a parasi aceasta functie si de a se concentra pe dezvoltarea business-ului agentiei. Un factor care l-a influentat mult a fost faptul ca a gasit un om porivit pentru a-l inlocui, este vorba de Cornel Gologan, noul director de creatie Headvertising. "Daca nu gaseam un om potrivit, nu faceam miscarea asta; nu eram tampit", a motivat el. In plus, experienta acumulata ii poate servi pentru o alta activitate: "cu ce am invatat in acesti 15 ani pot sa fiu mult mai util in alta parte". Dar a mai mentionat ca nu va face mare caz pe acest lucru: "n-o sa-mi pun pe cartea de vizita Head of Planning; nu conteaza ce scrie pe cartea de vizita, ci ceea ce ai facut". Si in mod sigur Serban nu isi va dedica timpul pentru a sta in lumina reflectoarelor, "nu de aceea m-am eliberat; e un an foarte greu, scapa cine poate." In plus, "culmea, intr-un fel, acum intru in actiune mai mult decat am facut-o in ultimii ani", a tinut sa precizeze Serban Alexandrescu.

Intrebat de Serban Ciusca despre cifra de afaceri a agentiei Headvertising, invitatul rubricii "Insider" a afirmat ca este si nu este important cati bani rulezi si poate e mai important cati bani iti raman. Cat despre importanta vitezei de executie in creativitate, Serban Alexandrescu a dat un verdict transant: "viteza de executie este din ce in ce mai ceruta in lumea asta imbecila, unde telefonul mobil nu ne-a ajutat, unde e-mailul nu ne-a ajutat, unde calculatorul nu ne-a ajutat." Practic, in viziunea lui "suntem siliti sa fim rapizi dar nu e bine (...) las-o acolo sa dospeasca... e ca la cozonac. Poti sa faci lucrurile pe fastforward dar o sa iasa exact ca rosiile pe fastforward, foarte mari dar fara gust."

AdCouture este prima emisiune de informatie si analiza, care trateaza subiecte legate de piata de media&advertising din perspectiva business-ului. Structurata pe trei rubrici "Adnews", "Hot Spot" si "Insider", AdCouture prezinta cele mai noi si mai importante stiri care influenteaza industria de media, marketing si publicitate, analizeaza cele mai fierbinti subiecte ale saptamanii si ii aduce in fata telespectatorilor The Money Channel pe cei mai importanti oameni ai industriei.

Emisiunea este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.

Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related