Anunt valabil pana la data de 2023-04-21
Companie: Jidvei
Specializare: Marketing, Project Manager, Research, Strategie
Tip job: Full Time
Nivel: Middle
Jidvei este în căutarea unui specialist în marketing. Desigur, acesta este doar numele unei funcții.
De fapt, suntem în căutarea unei persoane entuziaste și creative, cu simțul umorului, pricepută la comunicare și branding, proactivă și responsabilă, riguroasă, atunci când contextul o cere, receptivă și dornică de a învăța ce înseamnă comunicarea în lumea vinului.
Dacă nu te sperie rapiditatea cu care pot apărea proiecte și provocări noi, dacă ai pregătire și experiență în marketing și branding și, mai ales, dacă și tu te vezi așa cum te-am văzut noi în primul paragraf, ne-ar plăcea să te cunoaștem la o cafea bună și o poveste la sediul nostru din București.
Până ajungem să ne întâlnim, așteptăm CV-ul tău, însoțit de o scrisoare de intenție în care să ne vorbești puțin despre tine, despre motivele pentru care crezi că ne-am putea potrivi și, nu în ultimul rând, despre ceea ce te determină să vii spre noi, să spunem împreună povestea Jidvei.
Ce vei face alături de noi?
În primul rând, vei descoperi un univers cu totul aparte, cel al vinului.
Vei participa, alături de noi, la conturarea și implementarea strategiei de marketing pentru brandul corporate și pentru gamele noastre de vinuri. Vom gândi împreună proiecte frumoase și vom face ca acestea să se întâmple.
Îți vei implementa ideile, vei învăța despre domeniu și, cu siguranță, vei descoperi câtă energie poate să existe dincolo de un simplu cuvânt, “vin”.
Vei face, fără îndoială, cam tot ceea ce presupune, în general, funcția de specialist în marketing. Dar, mai ales, vei avea oportunitatea de a crește și de a învăța alături de o companie românească ce prețuiește și susține educația, o companie care s-a dezvoltat având în centrul filosofiei sale familia și valorile acesteia, pasiunea și respectul pentru arta vinului transmise din generație în generație.
Atribuțiile postului:
- participă la dezvoltarea și implementarea strategiei de marketing;
- gestionează toate activitățile referitoare la proiectele și sub-brandurile alocate;
- propune și supervizează crearea de materiale de marketing pentru brandul corporate și sub-brandurile alocate;
- evaluează oportunitățile de dezvoltare a brandului corporate și a sub-brandurilor alocate;
- menține relația cu agențiile de publicitate și furnizorii implicați
- stabilește, organizează și participă la întâlniri cu persoane din echipa de comunicare, dar și din echipele de vânzări și producție;
- activități de cercetare (desk research) și analiză;
Cerințe specifice:
- experiență relevantă într-o poziție similară în marketing și branding;
- experiență în managementul de proiecte;
- studii superioare de lungă durată;
- cunoștințe operare Microsoft Office;
- cunoașterea limbii engleze;
- atitudine proactivă, responsabilă și cu atenție la detalii.