Campanie marathon Unilever in locatii indoor prin Brand Management

Unilever desfasoara in perioada 03 februarie - 19 martie o campanie indoor de amploare in 19 orase din Romania si Bulgaria prin intermediul Brand Management, compania cu cea mai mare experienta pe piata de specialitate.

Campania "Goana dupa aur" prin care Unilever isi promoveaza 6 branduri: Dove, Rexona, Clear, Dero, Cif si Domestos, a fost afisata in 15 locatii Carrefour, 14 locatii Real, 2 locatii Cora si o locatie Auchan. In aceste locatii au fost decorate usile de acces si au fost amplasate stand-up column-uri (suporturi proprietare Brand Management). In Bulgaria campania a fost implementata in Sky City Sofia Mall, Mall of Sofia si City Center Sofia Mall, pe stand-up column-uri si scari rulante (CCS Mall).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related