Spankvertising

Nimic nu e mai captivant la o petrecere decat incercarea de a hipnotiza indelung posteriorul doamnelor pentru a-l determina sa mearga cu tine acasa. Poate doar in cazul in care ar fi deja dezgolit, holbatul ar putea deveni mai intens. Ia sa vedem cum te fac eu acum sa mai citesti despre branding.

Marcarea vitelor cu vatraiul incins in functie de cireada lasa o urma invocata mai tarziu ca semnificant primar pentru "trademark", care stim cu totii ca e stramosul brand name-ului. Un ecou al acestui fenomen de marcare a fost depistat in decembrie trecut in Olanda, la petrecerile celei mai vechi reviste de sado-masochism(S&M), "MassaD" (Oare traditia poate fi un beneficiu pentru categoria asta? Adica: "Si tata...tot cu revista asta". Avand in vedere faza de contra-dependenta specifica adolescentilor, poate nu e chiar ca la ceasurile lasate mostentire cu mandrie din tata-n fiu.)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Denisa Albu
acum 10 ani
in curand n-o sa mai fim stampilati pe incheietura mainii in club A, ci probabil vom purta o astfel de amprenta - pe fese sau pe sani - cu mesajul "am trecut prin club A"... ce imagine ilara! :)) sper, totusi, ca asemenea indeletniciri vor ramane strict apanajul fetish-party-urilor :) imi place o idee noua de advertising, dar aceasta poate sa ramana acasa!