Neuromarketingul, de la science-fiction la realitate

In scurt timp, numai nebunii sau geniile vor mai putea rezista iaurturilor prezentate prin reclame. Cel putin asa sustin promotorii neuromarketingului, tehnica de studiu al pietei ce apeleaza la instrumente psihiatrice pentru a garanta ca mesajul publicitar va ramane permanent si eficient in creierul audientei

Fragmentarea comunicarii in masa a determinat, in ultimele decenii, o fragmentare la fel de puternica a modului in care reactioneaza consumatorii. Implicit, marile corporatii cauta mijloace cat mai exacte pentru targetarea mesajului publicitar. Desi contestat inca de multi, poate cea mai precisa asemenea unealta vine din partea oamenilor de stiinta: neuromarketingul.
Neuromarketingul este o combinatie a doua stiinte aparent fara legatura, neurologia si marketingul, prin care instrumentele folosite de prima dintre ele, pana nu de mult strict in interes medical, sunt utilizate acum in scupuri publicitare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related