[Bilant 2015] Vlad Popovici (Kubis Interactive): Multi au senzatia ca totul se poate face ieftin si pana maine, dar sa iasa si viral si sa fie cel putin la fel de spectaculos ca o reclama din Superbowl

[Bilant 2015] Vlad Popovici (Kubis Interactive): Multi au senzatia ca totul se poate face ieftin si pana maine, dar sa iasa si viral si sa fie cel putin la fel de spectaculos ca o reclama din Superbowl

Pe scurt, toti vor content, dar uita ca pentru asta e nevoie de timp, bani si incredere, spune Vlad Popovici (Managing Director Kubis Interactive). El crede ca in 2016 va creste cererea de video content si ca piata locala va beneficia de o infuzie de tehnologie.

 

Sunt mai multe cuvinte vedeta, dar superstarul e „content”.

Aproape toti clientii inteleg importanta contentului si ce beneficii poate sa aduca, dar numai unii dintre ei sunt dispusi la o investitie pe termen lung si inteleg implicatiile (financiare, mai ales).

Multi insa au senzatia ca totul se poate face ieftin si pana maine, dar sa iasa si viral si sa fie cel putin la fel de spectaculos ca o reclama din Superbowl.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related