Clear Channel Romania sprijina campania "Inima Copiilor" pentru spitalul "Marie Curie" Bucuresti

Clear Channel Romania, lider mondial in domeniul publicitatii stradale, a pus la dispozitia Asociatiei "Inima Copiilor" spatiul media outdoor pentru comunicarea campaniei de infiintare si utilare a primului departament de chirurgie cardiaca din Bucuresti, dedicat exclusiv copiilor. Locatia premium situata in inima Bucurestiului a permis expunerea unei reclame gigant, pentru strangerea de fonduri destinate utilarii si punerii in functiune a unei sali de operatii, si a unui salon pentru terapie intensiva postoperatorie in spitalul "Marie Curie" Bucuresti.

"Ne straduim sa ajutam la rezolvarea unei grave probleme, care are consecinte majore in ceea ce priveste tratamentul copiilor cu probleme cardiace grave: lipsa in sudul tarii a unui centru de cardiochirurgie pediatrica. Pentru utilarea unei sali de operatii si a unui salon de terapie intensiva, este necesara strangerea de fonduri in valoare minima de 500.000 Euro. Reclama spectaculara din centrul capitalei, oferita prin bunavointa Clear Channel Romania, urmareste sa reaminteasca zilnic de posibilitatea atat de facila prin care romanii pot contribui la salvarea unor vieti de copii. Sunt sigur ca numarul mare de oameni care vad acest mesh-banner influenteaza pozitiv atat ritmul de strangere a fondurilor, cat si popularizarea problemei copiilor cu afectiuni cardiace. Multumim Clear Channel Romania!", a declarat Alexandru Popa, presedinte al Asociatiei "Inima Copiilor".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Pozitii

Sectiune



Related