
Articole care fac referire la Head of Corporate


Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

IAA Young Professionals susține comunicarea inițiativelor civice prin 4 workshop-uri în cadrul proiectului ”Civic Vox - Dăm voce ONG-urilor”

Cristi Dimitriu și Cătălina Steriu, despre noua agenție Plurivox: Ne dorim să aducem vocile reprezentative la comun, să ținem un echilibru client-PR-media în beneficiul tuturor
![[Marketer Profile] Simona Panait: Foarte multe bile albe pentru agențiile care reușesc să se repoziționeze](https://media.iqads.ro/2018/10/simona-panait-samsung-cover-410.jpg)
[Marketer Profile] Simona Panait: Foarte multe bile albe pentru agențiile care reușesc să se repoziționeze

Golin susține conferința Globală IAA Creativity4Better printr-un parteneriat strategic cu IAA România

Perceptum este agentia de comunicare a liderului mondial in furnizarea de servicii de asigurare a creditelor comerciale, Atradius

Simona Panait (Samsung România): Consumatorului, copleșit de caracteristici tehnice, detalii legate de design și alte specificații, îi este uneori greu să știe ce își dorește cu adevărat
![[CSR-ul lui 2017] Gilda Lazăr, JTI: Campaniile pot intra în categoria CSR doar atunci când transmit mesaje de interes public și ating o problemă gravă a comunității; altfel, sunt doar exerciții de PR](https://media.iqads.ro/2017/04/dc4a6379-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Gilda Lazăr, JTI: Campaniile pot intra în categoria CSR doar atunci când transmit mesaje de interes public și ating o problemă gravă a comunității; altfel, sunt doar exerciții de PR

Rogalski Damaschin gestionează comunicarea pentru Orhideea Towers, proiectul simbol al celui mai nou cartier de afaceri din București
![[Comunicare, varianta interna] Gilda Lazar (JTI Romania): Daca stim sa comunicam direct si deschis cu angajatii, atunci putem face acelasi lucru si in fata presei sau a autoritatilor](https://media.iqads.ro/2015/10/lazar-gilda-mtl-9542-cover-410.jpg)
[Comunicare, varianta interna] Gilda Lazar (JTI Romania): Daca stim sa comunicam direct si deschis cu angajatii, atunci putem face acelasi lucru si in fata presei sau a autoritatilor
![[Brand de tara] Eliza Rogalski: Un brand sta in primul rand pe un avantaj competitiv, iar la capitolul asta noi bajbaim in dezbateri de talk-show](https://media.iqads.ro/2014/11/mycannes4-cover-410.jpg)
[Brand de tara] Eliza Rogalski: Un brand sta in primul rand pe un avantaj competitiv, iar la capitolul asta noi bajbaim in dezbateri de talk-show
![[Insider 2007-2014 | Schimbari in business-ul de PR] Eliza Rogalski: Relatia client-agentie a evoluat inspre valorizarea omului de PR ca sursa de solutii si idei](https://media.iqads.ro/2014/09/eliza-r-cover-410.jpg)
[Insider 2007-2014 | Schimbari in business-ul de PR] Eliza Rogalski: Relatia client-agentie a evoluat inspre valorizarea omului de PR ca sursa de solutii si idei

Rogalski Damaschin Public Relations: Cea mai importanta decizie a anului 2013 a fost repozitionarea propriului nostru brand si asumarea unui anumit mod de a face PR
