Campania "Joy is BMW" implementata in Romania

"Joy is BMW" este cel mai important demers international de marketing al marcii din ultima perioada. Imbracat sub forma unei campanii de imagine, marcheaza, alaturi de multe premiere, startul unei transformari in comunicarea marcii. Din 20 august campania demareaza oficial si in Romania cu prezenta pe TV, print (I, II, III) si online sub sloganul "Bucuria este BMW".

Pentru o marca al carei claim a ramas neschimbat de mai bine de 40 de ani - "Freude am fahren"/ "Sheer driving pleasure"/"Placerea de a conduce" - o campanie construita pe mesajul "Joy is BMW" se plaseaza foarte aproape de valorile sale primordiale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune


Comentarii

Ioana Gligor
acum 9 ani
O campanie slaba rau pentru un asa brand, iar "joy is bmw" este absolut nimic, pe langa produs;

De obicei, se intampla invers....produsul e destul de slab, fara niciun diferentiator, insa brand-ul este unul reusit; campania de fata, ne demonstreaza ca si reciproca e adevarata.



Related