Inspired 2010, exercitiu aspirational pentru tinerii pasionati de urban art

Interviu cu Postumia Badiu (Modern Media Group)

Interviul asta e pentru tinerii cu potential. E ca sa vada ca nu sunt abandonati, ca sunt oameni carora le pasa ce ganduri le trec lor prin cap si ce viziune au asupra vietii, artei, lumii... Interviul asta e pentru ‚mai putin tinerii" blazati. Pentru ca se vorbeste mult despre cum nu mai exista valori autentice, sau modele demne de urmat si despre cum generatia tanara nu mai are prospetime si entuziasm.

Ei bine, Postumia vorbeste cu entuziasm, caldura si pasiune despre proiectul Inspired, comeptitie aflata la cea de-a treia editie si adresata tinerilor talentati care vor sa demonstreze de ce sunt in stare. Postumia spune lucruri de bun-simt si atinge o coarda sensibila, indiferent de care parte a baricadei te situezi: tanar sau mai putin tanar. Dar dincolo de discursul sentimental, ea nu uita nici de elementele legate de mundan, asa ca aminteste de succesele unor laureati Inspired din editiile trecute. Concluzia e simpla: Inspired poate constitui o rampa de lansare pentru tinerii talentati. Dar, atentie, desi, ce-i drept, parca e mai mare avantul daca pornesti la drum impulsionat de reusita la Inspired, competitia trebuie privita drept UNUL din multele momente cand trebuie sa demonstrezi ca esti prieten cu arta si ca muza inspiratiei te viziteaza des. Totusi, sansa nu e de neglijat si daca poti sa profiti de rascrucea asta de drumuri, fa-o! 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related