Un spot la Oscar costa intre 1,3 si 1,5 milioane de dolari

Costul pentru un spot publicitar difuzat in timpul Premiilor Academiei Americane de Film variaza intre 1,3 - 1,5 milioane de dolari, informeaza AdAge.

Nominalizarile la Oscar se vor anunta pe 2 februarie. Incepand cu acest an, la categoria Cel mai bun film vor concura 10 pelicule, in loc de 5. Se estimeaza ca aceasta crestere va atrage mai multi telespectatori decat anul trecut, peste 36,3 milioane de oameni, coform datelor Nielsen Media.

In ciuda audientei mari asteptate, ABC - postul care va difuza ceremonia pe 7 martie 2010, mentine preturi similare cu cele din 2009 cand un spatiu de reclama de 30 de secunde era cotat la 1,4 milioane de dolari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related