Studiu Mercury Research: Siguranta, criteriul numarul 1 in alegerea serviciului de Internet Banking

Mai mult de un sfert dintre utilizatorii de Internet cu varste intre 18 - 64 de ani din mediul urban folosesc serviciul de Internet Banking, conform unui studiu realizat de Mercury Research la sfarsitul anului trecut. Numarul internautilor barbati care folosesc acest serviciu este mai mare decat al femeilor. Siguranta, usurinta de utilizare si posibilitatea de a face toate tipurile de plati sunt cele mai importante criterii pe care utilizatorii de Internet Banking le iau in considerare atunci cand aleg acest serviciu.

Studiul Mercury Research realizat online si reprezentativ pentru utilizatorii de Internet din mediul urban arata ca 26% dintre acestia foloseau la sfarsitul anului trecut serviciul de Internet Banking. Ponderea utilizatorilor este mai mare in randul barbatilor, aproape o treime (31%) dintre barbatii internauti folosesc acest serviciu comparativ cu 22% dintre femei. Siguranta conduce in topul criteriilor relevante in alegerea acestui serviciu, 83% dintre internautii care folosesc Internet Banking au mentionat acest atribut. Urmeaza usurinta de utilizare (72%), posibilitatea de a efectua toate tipurile de plati (68%), comisioanele de tranzactionare (27%), posibilitatea de a face schimb valutar (19%), comisionul de administrare (17%). Unul din zece internauti care au Internet Banking au mentionat drept criteriu important posibilitatea de a face si desfiinta depozite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related