[Training IQads Kadett] Ingrid Lambru si Victor Rotariu (Mercury Research) despre cercetarea calitativa

[Training IQads Kadett] Ingrid Lambru si Victor Rotariu (Mercury Research) despre cercetarea calitativa

Pe 26 iulie va avea loc cel de-al doilea training din cadrul track-ului de research pregatit pentru membrii IQads Kadett. Acesta va beneficia de prezenta lui Ingrid Lambru, Marketing Director si a lui Victor Rotariu, Qualitative Research Manager in cadrul Mercury Research.

Cei doi vor povesti cadetilor despre cum anume ajuta cercetarea calitativa procesul comunicarii, in special pentru modul in care sunt gandite campaniile publicitare. Se va vorbi despre avantajele si dezavantajele care pot aparea in timpul implementarii unor astfel de metodologii, iar cadetii vor avea sansa de a participa in cadrul unei sesiuni interactive moderate de cei 2 invitati.

Ingrid face parte din echipa Mercury Research din 1997 si are expertiza in zona de cercetare integrata, pentru clienti din media, bunuri de larg consum si retail, telecom sau auto. De asemenea, ea a fost responsabila pentru coordonarea studiilor agentiei in tari precum Bulgaria, Serbia, Slovenia, Croatia sau Rusia.

Victor si-a inceput cariera in industria cercetarii in scoala de moderatori a Mercury Research, iar din 2010 conduce departamentul de studii calitative din cadrul companiei. Pana in prezent a moderat peste 350 de FG si interviuri in profunzime, participand la realizarea de studii calitative in diferite domenii: FMCG, bancar, media sau farma. El a dezvoltat in cadrul agentiei metodologii inovatoare de cercetare calitativa prin shopper research, metode etnografice, efectuand primul studiu de netnografie din Romania.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului -www.IQadsKadett.ro.

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related