FIFA World Cup Trophy Tour by Coca-Cola, campanie digitala semnata MRM Worldwide si Syscom Digital

Pe 8 aprilie fanii romani ai fotbalului au avut posibilitatea sa traiasca emotia si spectacolul grandios al Cupei Mondiale, in cadrul Turneului Cupei Mondiale, prezentat de Coca-Cola. Cei care au vrut sa isi rezerve un loc, au putut revendica una dintre cele 2000 de invitatii pentru 2 persoane, oferite de Coca-Cola, doar prin inscrierea pe site-ul www.coca-cola.ro sau prin SMS la numarul 1774.

Activarea digitala a evenimentului oferit de Coca-Cola este realizata de MRM Worldwide, sub coordonarea Cristinei Birleanu, Account Director la agentia interactiva a grupului McCann, avand suportul Syscom Digital, pentru componenta de mobile marketing si mobile ticket entry (barcode / voucher virtual).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Syscom Digital

Infiintata in 2009, Syscom Digital este o agentie de marketing interactiv, care deruleaza proiecte complexe de consumer interaction si customer experience, integrand componente de mobile, online si digital... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Related