Fundatia Dinu Patriciu are o noua identitate vizuala

Incepand cu luna iunie, Fundatia Dinu Patriciu incepe un proces de rebranding, menit sa sustina pozitia actuala a organizatiei, ca exponent al societatii civile ce sprijina sistemul educational din Romania. Procesul de rebranding are loc exclusiv la nivelul identitatii vizuale a organizatiei si implica utilizarea unui nou logo care inglobeaza elementele domeniilor de studiu, ilustrand ideea de univers al educatiei ce sta la baza formarii unor indivizi creativi si responsabili.

"Fundatia sustine educatia in toate formele sale, iar prin programele noastre ne concentram asupra tinerilor romani valorosi, de la elevi pana la masteranzi si doctoranzi, pe care ii sustinem in procesul de formare academica la cel mai inalt nivel. Educatia este unul dintre pilonii oricarei societati dezvoltate si democratice. Simbolul vizual ales pentru a reprezenta organizatia noastra reprezinta o metafora a universului educatiei, a desavarsirii noastre prin educatie. Ramuri ale educatiei precum literatura, matematica, chimia, geografia, astronomia, muzica, artele plastice - sunt sugerate fiecare de cate un simbol reprezentativ, toate insemnand un univers valoros pentru formarea si dezvoltarea noastra", spune Tincuta Baltag, Director General Fundatia Dinu Patriciu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Roxana Cernea
acum 13 ani
Cuvantul "educatie" din logo e fara diacritice dintr-un motiv anume?


Branded


Related