Blind Test

Ce cititi acum e scris in totalitate cu ochii inchisi, asa ca incercati sa ignorati micile greaseli de ortografie.

Sa vinzi cevda scump e mult mai simplu decat crezi. Trebuie doar sa intelegi ca lumea nu cumpara produsul tau. ,Nici nu-i intereseaza de produsul tau. Ei cumpara o poveste. Povestea din spatele lui. Asa ca, intr-o lume in care 90% dintre produse sunt practic identice, nu te gandi ce pret ar da oamenii pe produsul tau, ci cat ar da oamenii pentru povestea pe care o duc acasa.

Abia astept sa vina un cersestor la mine cu o poveste incredibila. Ia-as da bani chiar daca am impresia ca ma minte in fata. Sa faca cineva un restaurant unde sa manac „cu poveste”, sa pot sa spun altora despre experienta de acolo, si nu despre „ce buna a fost mancarea” . As da cu placere dublu fata de oricare alt restaurant. Si lista poate continua cu oricare alt prodsus.

La fel e si cu editorialul atsa. Ca sa vedeti ca, cine-ar fi crezut, faza cu povestile chiar functioneaza.lumea nu o sa-l aprecieze pentru „exemplul ala tare cu cersetorul” sau pentru;„statistica cu 90% din produse …nu stiu ce…care pare cam inventata”. Cine o sa-l aprecieze, o sa-l aprecieze pentru ca a fost scris cu ochii inchisi. Penru ca pot sa povesteasca la un moment dat „ati citit editorialul ala scris cu ochii incisi?...”

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune