Uleiul din Piata Victoriei

Vinatoarea de vrajitoare continua. In aceasta saptamina o noua marca romaneasca de mare exceptie isi face loc printre vedetele acestei rubrici. Uleiul ULCOM a invadat in mod teribil de gretos statia de metrou Piata Victoriei si cine stie cite altele. Macar de-ar ramine numai sub pamint.

Cele trei grete
E vorba de trei executii, fotografiate de mine la Victoriei, in aceeasi statie de metrou, ceea ce deja ma face sa inteleg ca oamenii de la Ulcom ori sint mai marginiti de felul lor, ori le-a fost data o teapa, ori, cel mai probabil, ambele.
Toate imaginile au o mare sticla de ulei decorata cam stupid cu o "caciula" de bucatar, dar fiecare se distinge printr-un gros-plan pe un fel de mincare, unul mai gretos decit altul.
Pentru a se evidentia mai bine, si-au spus autorii, sticla de ulei are si un "glow" alb gros si grosolan ca sa-l vada tot mincatorul care asteapta metroul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded